"מכבי" הפיצו והעלו היום (שלישי) פרסומת לקבוצות הוואצאפ הסגורות של המגזר החרדי, שבה הוצג כריך שבו גבינה צהובה יחד עם פסטרמה. הפרסומת הלא כשרה הוסרה במהירות מהקבוצות, וב"מכבי" מציינים שמדובר בטעות שתוקנה.
קופות החולים מקיימות ביניהן תחרות עזה על השיווק במגזר החרדי. מדובר באוכלוסיה שקל לנייד בין הקופות באופן "חמולתי" ובכך להגדיל את מספר המבוטחים בנוסף מדובר באוכלוסיה שיש לה גידול טבעי רב.
בין היתר הקופות מעסיקות "מתאמי קהילה" שמסייעים להקדים תורים ולזמן תורים במגזר החרדי, פותחים סניפים רבים במגזר הזה, מציעים לאוכלוסיה חרדית שיעורי שחיה טרכיבה על סוסים תחת כיסוי של שירותי התפתחות הילד, מפרסמים מודעות אבל בגדלים עצומים בפטרית אדמו"רים ועוד.
גורם במערכת הבריאות ציין: "כנראה מישהו במשרד הפרסום שלהם לקח תמונה גנרית ולא שם לב. זו תקלה חמורה. החרדים ראו את זה, קשה להעריך אם זה יגרום להם נזק מול המבוטחים".
