למרות שבית החולים סירב לקבל אותו: מחבל נוח'בה עבר ניתוח באיכילוב

כפי שפורסם ב"ישראל היום" לפני מספר ימים, ביה"ח סירב לקבל את המחבל מאחר והדבר לא תואם עימם מראש • בסוף השבוע גורמי הביטחון ביצעו את התיאום • מאיכילוב נמסר: "פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות וממשלת ישראל בנושא מורכב זה"

מחבלי הנוח'בה בבתי הכלא בישראל. צילום: דוברות שב"ס

אחרי שביום חמישי בית החולים איכילוב סירב לקבל מחבל נוח'בה לניתוח באגן והוא הוחזר לשדה תימן, בסוף השבוע גורמי הביטחון תיאמו עם בית החולים את הגעת המחבל והוא עבר את הניתוח.

מחבלי הנוח'בה מובלים לבתי הכלא בישראל (ארכיון) // דוברות שב"ס

כזכור לפני מספר ימים, פרסמנו ב"ישראל היום" כי  בשעות הערב של יום חמישי, בזמן הפגנת הימין בסמוך לקריה, התקבלה במשטרה הודעה כי לבית החולים איכילוב מועבר מחבל שאמור לעבור ניתוח בבית החולים, השוטרים כבר נערכו לאבטח את בית החולים מחשש להפרות סדר והאמבולנס שהעביר את המחבל הגיע לבית החולים, אולם אז בביה"ח סרבו לקבלו לטיפול, מאחר והדבר לא תואם עימם מראש וכעבור מחצית השעה האמבולנס החזיר אותו לשדה תימן.

אולם מתברר כי בסוף השבוע גורמי הביטחון כבר תיאמו את הניתוח באגן למחבל הנוח'בה על פי סבב בין בתי החולים בהוראת משרד הבריאות והמחבל עבר את הניתוח הנדרש. מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "כמו כל בתי החולים, גם איכילוב פועל על פי הנחיות משרד הבריאות וממשלת ישראל בנושא מורכב זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר