איבריו של רס"ן דור זימל הושתלו בחמישה אנשים, אחד מהם - חייל מילואים שנפצע קשה בעזה

רס"ן (במיל') זימל נפצע אנוש מפגיעת כטב"מ בערב אל-עראמשה • במשך חמישה ימים הוא נאבק על חייו - ואתמול הוא נפטר מפצעיו • משפחתו בקשה למלא את בקשתו-צוואתו: "היה חתום על כרטיס אדי"

סרן במיל' דור זימל ז"ל. צילום: ללא

"מילדות היה 'איש של אנשים'": רס"ן (במיל') דור זימל נפטר אתמול מפצעיו לאחר שנפצע מפגיעת כטב"מ בערב אל-עראמשה. היום (שני) הושתלו איבריו בחמישה אנשים. אחד מהם הוא חייל מילואים בן 24, שנפצע קשה בלחימה בעזה.

דור זימל ז"ל, צילום: רשתות חברתיות

דור היה מגויס מתחילת המלחמה ושירת במסייעת הנח"ל. לאחר שנפגע נלחם על חייו חמישה ימים. אתמול לאחר פטירתו ביקשה משפחתו למלא את צוואתו לתרום את איבריו. ההשתלות שהתבצעו: לב בבן 57 ביבלינסון, ריאות בבן 24 בשיבא, כבד וכליה בבן 68 בהדסה, אונת כבד בבת שמונה חודשים בשניידר וכליה נוספת בבן 58 בבילינסון.

"דור היה אדם של נתינה, היה חתום על כרטיס אדי. מילדות היה 'איש של אנשים', והם ראו בו מודל לחיקוי והערצה, החזירו לו אהבה. ראו בו מנהיג והיה נערץ על ידי חייליו בנחל, הסטודנטים ברייכמן, שם למד שנה שלישית משפטים, בישובו אבן יהודה, ובכל מקום", כך נמסר ממשפחתו.

דור זימל מציע נישואין לחברתו שיר עם הטבעת שקיבל מאלון מסיקה, צילום: רשתות חברתיות

לאחר שנפצע, סיפר אביו אלון ל"ישראל היום" כי היה קושי לחלץ את הפצועים. "בכלל לא הייתי מודע לאירוע. דור זה דמות שצריכים ללמוד עליה בספרי היסטוריה, בפו"מ, שילדים בגן ייצרו חייל הם ידעו שזה דור. צריך לקרוא רחובות על שמו. זו דמות שהשפיעה על כל כך הרבה אנשים".

דור היה אמור להינשא בעוד חודש וחצי לארוסתו שיר. הוא הותיר אחריו שני הורים, אחות תאומה ואח צעיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר