רה"מ נתניהו עבר בדיקה בחדר הצנתורים בשיבא; לשכתו: רה"מ ישתחרר היום

ראש הממשלה, שהובהל לבית החולים במהלך השבת, פרסם סרטון מבית החולים שבו טען כי התייבש: "ביליתי בשמש ללא כובע" • נכון לעכשיו: ישיבת הממשלה שתוכננה להיום נדחתה למחר • אלו הבדיקות שעבר

נתניהו שולח מסר מרגיע מבית החולים

ראש הממשלה מבלה את הלילה בבית החולים - ויישאר לפחות חלק מהיום גם: בנימין נתניהו אושפז אמש (שבת) במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים שיבא. הוא צפוי לעבור בדיקות נוספות במהלך הבוקר. שעות בודדות לאחר הבהלתו למיון.

מלשכת נתניהו נמסר הבוקר כי "רה"מ המשיך לעבור בדיקות במרכז הרפואי שיבא. הבדיקות תקינות, מצבו טוב מאוד והוא צפוי להשתחרר בהמשך היום".

נתניהו פרסם אמש סרטון (בראש הידיעה) מבית החולים שיבא שבו הסביר את השתלשלות האירועים שהובילו אותו למיון במהלך השבת וטען כי הוא מרגיש טוב מאוד, כשמוקדם יותר הודיעו בלשכתו ובבית החולים כי ההערכה הראשונית היא שהוא "התייבש" והבדיקות הראשוניות יצאו תקינות.  

"אתמול ביליתי עם רעייתי בכינרת, בשמש, בלי כובע, בלי מים, לא רעיון טוב", מסר נתניהו. "אז קודם כל אני רוצה להודות לכולכם על הדאגה, וגם להודות לצוותים המצויינים כאן בשיבא שבדקו אותי".

חדר המיון בשיבא בעת פינוי רה"מ נתניהו, צילום: גדעון מרקוביץ'
רה"מ הממשלה בסירה בכנרת, יום לפני שפונה לביה"ח, צילום: ללא

נתניהו הוסיף: "ברוך השם אני מרגיש מאד טוב, אבל יש לי רק בקשה אחת מכם - אנחנו עוברים גל חום במדינה אז אני מבקש מכם, תהיו פחות בשמש, תשתו יותר מים. ושיהיה לנו שבוע טוב".

ראש הסגל של רה"מ נתניהו צחי ברוורמן מגיע לבקרו בביה"ח // צילום: משה בן שמחון

בין היתר, זמן קצר לאחר הגעתו נתניהו עבר בדיקת דימות (צילום) שנועדו לשלול בעיות נוספות פרט להתייבשות, שבסביבתו מעריכים שזוהי הבעיה שגרמה לאשפוזו.

מטעם נתניהו נמסר כי "בהמלצת רופאיו, ראש הממשלה ישאר הלילה במרכז הרפואי שיבא להשגחה. ישיבת הממשלה שתוכננה לבוקר תידחה ליום שני".

נשיא המדינה יצחק הרצוג דיבר עם נתניהו: "בריאות טובה לראש הממשלה בנימין נתניהו. שוחחתי איתו ושמחתי לשמוע שמצבו טוב ואני מאחל לו רפואה שלמה".

השניים כזכור נועדו השבוע, לקראת ביקורו של הרצוג בארה"ב בצל המתיחות עם וושינגטון. בין היתר שוחחו על הסוגיה האיראנית וכן על הרפורמה המשפטית. 

היממה הדרמטית

כאמור, נתניהו פונה במהלך השבת לבית החולים שיבא. לאחר הפינוי יצאה הודעה משותפת של לשכת ראש הממשלה ובית החולים שיבא על פיה "ראש הממשלה בילה אתמול בכנרת בשעות החום. היום, התלונן על סחרחורת קלה ובהמלצת רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ', הגיע למיון במרכז הרפואי שיבא. הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא כי מדובר בהתייבשות. בהמלצת הרופאים ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות. נעדכן בהמשך".

השתתפה בהכנת הידיעה: שירית אביטן כהן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר