כוכב הכדורסל האגדי של מכבי ת"א איבד את רגלו

אולסי פרי עבר ניתוח לכריתת רגלו • בשנים האחרונות פרי סבל ממצב בריאותי ירוד ובשנת 2008 סבל ממפרצת בטנית באבי העורקים • הוא היה ועדיין אחד הסמלים הגדולים של מכבי תל אביב בכל הזמנים

אולסי פרי, צילום: משה שי

אולסי פרי מגדולי שחקני הכדורסל ששיחקו אי פעם בישראל,  חגג השבוע יום הולדת 72, אך לא כך ציפה לחגוג את יום הולדתו. פרי עבר הבוקר (חמישי) ניתוח לכריתת רגלו בבית החולים שיבא בתל השומר.

מאחלים רק בריאות, אולסי פרי, ארכיון, צילום: יהושע יוסף

בשנים האחרונות פרי סבל ממצב בריאותי ירוד ובשנת 2008 עבר אירוע קשה כאשר סבל ממפרצת בטנית באבי העורקים. בעברו היה מכור לסמים קשים, אך עבר הליך גמילה בעזרתו של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עימו זכה בגביע אירופה ובגביע הבין יבשתי.

פרי הפך את ישראל לביתו בשנת 1997 ומתגורר בתל אביב בשנים האחרונות. הוא היה ועדיין אחד הסמלים הגדולים של מכבי תל אביב בכל הזמנים.

בימים אלה אולסי פרי, פעמיים אלוף אירופה במדי מכבי, אמור היה להעביר מחנה אימונים לשחקנים צעירים במכון וינגייט יחד עם גרג קורנליוס. מי שנרתמו למלא את מקומו של כוכב העבר הם כמה מחבריו לשעבר לקבוצה: מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, שמוליק זיסמן, רוני בוסאני, דורון ג'מצ'י וטל ברודי. מועדון הכדורסל מאחל לפרי התאוששות מהירה ככל הניתן ובריאות לו ולכל משפחתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר