מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי של החברה היפנית, מקבל את עדכון אמצע החיים המקובל. את השינויים קשה לראות מבחוץ או על דף הנתונים. במיצובישי מצהירים ששימוש בטכניקות ייצור שונות לשלדה, כיול מחודש למתלים ועוד, משפרים את איכות הנסיעה והיכולת הדינאמית.
בהיבט הבטיחותי נוספו מערכת אוטונומית לבלימת חירום, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. ברמות הגימור הגבוהות יותר, מוצעת בנוסף, גם מערכת התראה על תנועה חוצה מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים אפשר למצוא כעת מושבים משופרים ,זוג פתחי מיזוג בשורת המושבים השנייה ובלם יד חשמלי, בין השאר.
כאמור, מבחינת העיצוב קשה להבחין בהבדלים בין הדגם המחודש לקודם. עיקר השינויים נמצאים בפגושים ובחישוקים החדשים. יחידת ההנעה גם היא מוכרת מהדור הקודם ומבוססת על מנוע 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה המעבירה את הכוח אל גלגלים הקדמיים. מי שיבקש הנעה כפולה יימצא את מבוקשו ברמת הגימור 'עילית'.
האאוטלנדר ממשיך להיות מוצע כאן בגרסאות עם חמישה או שבעה מושבים ובכמה רמות גימור. ניתן לבחור בגרסה עם חמישה או שבעה מושבים ובכמה רמות גימור. מחירן של רוב הגרסאות נותר ללא שינוי, וטווח המחירים מתחיל ב-157,900 שקלים לגרסה הבסיסית בעלת חמשת המושבים ברמת גימור 'אינטנס'. הגרסה היקרה ביותר, מציעה שבעה מושבים הנעה כפולה ברמת גימור 'עילית', נמכרת כאן ב-199,900 שקלים. הוזלה של 5,000 שקלים לעומת הגרסה המקבילה בדגם הקודם.
