קוקטיילים בבקבוק: משקאות אלכוהוליים חדשים ומסקרנים - ואיך הטעם?

בדקנו את הטעמים האלכוהוליים המפתיעים של שוופס, וחזרנו עם מסקנות מפתיעות במיוחד • וגם: הבשמים המסקרנים של דולצ'ה וגבאנה, וקרם הפנים החדש של פולה בליק • מדי שבוע עולים למדפים מוצרים חדשים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים כדי לספר לכם איך הם היו • חדש על המדף

סדרת הקוקטיילים החדשה של שוופס. צילום: יח"צ חו"ל, אורן בן חקון

שומרים על הצבע

מסיכת טיפוח לשיער צבוע מאת סיסלי מסדרת HAIR RITUAL מבטיחה לשמור על הצבע לאורך זמן, עם פעולת תיקון והגנה גבוהה מנוגדי חמצון ומקרינת שמש, ומרגיעה את תחושות אי-הנוחות בקרקפת לאחר צביעה. כמו כן, המסיכה מבטיחה לתרום לברק הצבע ולבניית מחסום ההגנה הטבעי של השיער, ולהגביר את עמידותו נגד התפצלות ושבירה.

למסיכה ריח צמחי, והיא מומלצת לשימוש גם על הקרקפת – בניגוד למסיכות אחרות. ההרגשה טובה ומרגיעה בעיסוי הראש, ושמנו לב שפחות צבע מהרגיל ירד בזמן שטיפת השיער והוא היה רך ונעים אחרי הייבוש – אבל לא ראינו שינוי משמעותי בברק הצבע.

מחיר: 459 שקלים

מסכת טיפוח לשיער מאת סיסלי, צילום: יחסי ציבור

זוהר אינטנסיבי

קרן ברטוב משיקה אמפולות BOOST בפורמולות חדשות ומחוזקות. כל מארז Intense Glow Boost מכיל אמפולות חומצות ואמפולות סרומים מרוכזים, בשני שלבים: הראשון עם אמפולת האקטיב שמכילה חומצה גליקולית, מנדלית ועוד – להסרת תאים מהירה מהחלק העליון, והשני עם אמפולת גלואו-אאוט שמכילה קומפלקס ויטמינים ונוגדי חמצון לאפקט זוהר מיידי.

כל אמפולה מספיקה ליותר משימוש אחד, והערכה כוללת שני מכסים (שמעט קשים להרכבה) לשמירה על החומר באמפולה לאחר השבירה. האמפולות מומלצות לשימוש של 4-2 פעמים בשבוע, ובכל פעם שהשתמשנו באמפולות קמנו למחרת עם "יום עור טוב", שהיה בעל מראה אחידורענן יותר.

מחיר: 390 שקלים למארז של 10 אמפולות. להשיג בברודצקי 43 ת"א ובאתר

אמפולות Boost של קרן ברטוב, צילום: אודי דגן

שילובים של אלכוהול

יפאורה נכנסת לתחום האלכוהול עם המותג Schweppes בסדרת קוקטיילים חדשה בשילוב 5% אלכוהול בטעמים וודקה ראשן, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק.

טעמנו: הוודקה ראשן הגיע כקוקטייל שאינו מתוק מדי, עם פירותיות שמילאה את הפה ומרירות עדינה, אך עם פחות מטעמיה הייחודיים של הוודקה. הלימונערק הצליח להפתיע אותנו ובמובן מסוים התעלה על המקור, בכך שהנגיש את הערק גם למי שנרתע מטעם האניס. מתיקות הקוקטייל מורגשת, אך גם הערק והלימון מודגשים בדיוק במידה הנכונה. המוחיטו משלב מרירות ומתיקות נכונות בזמן שהאלכוהול פחות מורגש, והג'ין וטוניק כלל מרירות טובה של מי הטוניק, שלא הניחו לחריפות של הג'ין להשתלט על הכוס.

טווח מחירים: 18-12 שקלים ל-280 מ"ל

סדרת הקוקטיילים החדשה של שוופס, צילום: יח"צ חו"ל

בוסטר לחורף

קרם פנים חדש לפולה בליק, והוא עשיר בלחות במיוחד לחורף. POLA Booster מכיל חומצה היאלורונית, פוליפונולים, ויטמינים ומינרלים, ומבטיח לטפל בקמטוטים ובסממני עייפות בפנים.

הקרם בעל הניחוח העדין סמיך מאוד, ויוצר מריחה יחסית דביקה על הפנים – שהשתפרה כשהנחנו כמות סרום נדיבה מתחת. הקרם שמר על לחות הפנים עד לערב, נספג מהר, לא הותיר עקבות שמנוניות, והרגשנו שהעור נראה חיוני יותר, רענן ולא עייף. לא ראינו שינוי משמעותי בקמטוטים הקטנים, אם כי הרגשנו שהעור מעט מוצק מהרגיל.

מחיר: 500 שקלים. להשיג בקליניקהשל פולה, באתר, בדיוטי פרי ובמטוסי אל על

קרם פנים של פולה בליק, צילום: פולה בליק סטודיו

ריחות של בית מלוכה

בית דולצ'ה וגבאנה יוצא עם בשמים חדשים לגבר ולאישה, K&Q Parfum Intense, קינג וקווין. הבושם לגבר משלב זעפרן עם תו עור ותמצית תאנה, ויש לו ריח סקסי במיוחד. הוא משלב באופן מושלם מתיקות וחמיצות שיוצרות ניחוח רענן ומושך, עד שכמעט עולה בך דחף לנשק את עצמך מרוב כריזמטיות ריחנית.

הוא אמנם מתרכך לאורך השעות, אבל ממשיך לשלוח אדוות נעימות במשך כל היום. בושם האישה משלב תווי דובדבן עם לב פרחוני ותו ענברי, וגם בלי שתדעו מה התווים תזהו מייד שמדובר בריח דובדבן עשיר, נעים, לא מתוק מדי ומתובל בעדינות. עם זאת, הבושם די דעך אחרי שעתיים, ולקראת סוף היום כבר לא הרחנו אותו כמעט, וחבל – כי הריח נהדר.

מחיר: K – 599 שקלים ל-100 מ"ל, Q – 652 שקלים ל-100 מ"ל

בשמים לגבר ולאישה של דולצ'ה וגבאנה, צילום: יח"צ חו"ל

שניים באחד

PUPA השיקה לוולנטיינ'ס ליין חדש של שפתון מבריק, הכולל גם עפרון תיחום שפתיים. Pupa Vamp! Creamy Duo מגיע ב-12 גוונים – ניוד, אדומים, בורדו ופוקסיה.

השפתון בעל מרקם מבריק וקרמי עם פורמולה הכוללת שעווה ושמנים מזינים, עם אחוז גבוה של פיגמנטים טהורים. היתרון המובהק של השפתון הוא בכך שלא צריך לחפש איזה תוחם לשלב איתו – הוא כבר קיים במוצר, ולרוב בגוון או שניים כהים יותר, ליצירת מראה מלא יותר. השפתון נעים למגע, מעט מבריק, קרמי ונמרח בקלות.

היינו שמחים אילו חוד העיפרון היה דק יותר לשרטוט קל יותר, ואם שני המוצרים היו מעט יותר עמידים, אולם בגדול מדובר במוצר נוח ששווה לשמור בתיק לשעת הצורך.

מחיר: 89 שקלים. להשיג בסופר-פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

שפתון מבריק של Pupa, צילום: PUPA VAMP CREAMY DUO
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר