מי מאיתנו לא מכיר את הרגע המביך הזה, אתם בציבור, באירוע משפחתי או סתם בבית קפה, ומולכם ניצב קאפקייק מפואר. הוא נראה מושלם, הציפוי שלו מזמין, אבל מהרגע שבו אתם לוקחים את הביס הראשון האירוע הופך לזירת אסון.
רובנו אוכלים קאפקייק מלמעלה למטה, וזה בדרך כלל נגמר באסון: הביסים הראשונים עמוסים בטונות של קרם מתוק שמלכלך את האף, בזמן שחצי העוגה שנשאר למטה נותר יבש ובודד.
אבל כעת מתברר שכל השנים האלה, אכלנו את עוגות הקאפקייק לגמרי לא נכון.
הכירו את "סנדוויץ' הקאפקייק"
טריק פשוט שרץ ברשתות החברתיות מציע פתרון אלגנטי, נקי והרבה יותר טעים לבעיה ההנדסית הזו. הרעיון כל כך פשוט, שתשאלו את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם:
מקלפים את עטיפת הנייר של הקאפקייק.
חוצים בעדינות את העוגה לרוחבה, ממש באמצע בנקודה שבה מסתיים המאפין ומתחיל הקרם.
הופכים את החצי התחתון שחתכתם, ומניחים אותו ישירות מעל שכבת הקרם.
וזהו. יש לכם סנדוויץ' קאפקייק מושלם.
אם אתם צריכים הוכחה שמדובר בשיטה של מקצוענים, תשאלו את אן האת'וויי. כוכבת "השטן לובשת פראדה" הדהימה את הרשת כשהתארחה בתוכנית האירוח של קלי קלרקסון והדגימה בלייב איך היא אוכלת קאפקייקס.
למה זה עובד טוב יותר?
מעבר לעובדה שפתאום הרבה יותר קל להחזיק את הקינוח בלי ללכלך את האצבעות או את קצה האף, היתרון האמיתי הוא בביס הצרפתי המושלם.
במקום הפרדה מוחלטת בין פרוסת עוגה יבשה להר של פרוסטינג, שיטת הסנדוויץ' מייצרת יחס מדויק ומאוזן של 50-50 בין העוגה לציפוי בכל ביס וביס מההתחלה ועד הסוף. הקרם נשאר מוגן במרכז, המרקמים משתלבים בצורה אידיאלית, והמתיקות הופכת להרבה פחות מעיקה.
אז בפעם הבאה שאתם נתקלים בקאפקייק, תשכחו מהמוסכמות. תחתכו, תהפכו, ותתחילו לאכול כמו מקצוענים. סליחה מראש מכל הקונדיטורים שהשקיעו בזילוף המדע פשוט ניצח את העיצוב והכי חשוב, שומר על האיפור.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
