תחום המעדנים מציע מגוון חידושים: למרות המגמה של שמירה על הבריאות, המחלבות לא מסתפקות רק במוצרים דלי שומן ועתירי חלבון, אלא גם מעדנים מפנקים, שנחשבים כתחליף לקינוח.
צילום: סיטי סטודיוס // עריכה: גלעד דיסטלמן
מותג YOLO הרחיב את מגוון המוצרים והשיק את סדרת YOLO BLACK. הסדרה החדשה מבוססת על טהרת השוקולד המריר בשילוב עם עולמות הקינוחים. הטעמים המוצעים הינם: כדורי שוקולד, שוקולד מריר בטעם כדורי שוקולד ו'בנופי פאי', שוקולד מריר בטעם בנופי פאי שוקולד ובננות מקורמלות.
מילקי בטעם קרמל מלוח חוזר למקררים. השילוב בין קרמל למלוח מכניס את הטרנד הקולינרי העולמי Sweet and Salty Combination, לתוך המקרר. מצד אחד מדובר בשילוב מפתיע, אך החיבור בין עולמות הקרמל, המלוח והקצפת של מילקי, הופך את המעדן המוכר למפתיע, עמוק ומעורר עניין.
מחלבת שטראוס מרחיבה את קטגוריית מוצרי הצריכה מחוץ לבית ומשיקה אריזת סקוויז בסדרת דנונה פרו לאחר הצלחת 'גמדים לדרך'. אריזה זו מתאימה לנשיאה ולצריכה נוחה על הדרך. המוצר מציע 10 גרם חלבון ליחידה בדומה לגביע דנונה פרו הקיים. ניתן להשיג את המוצר בשני טעמים: וניל ותות.
