סדרת ריינהולדס חדשה // צילום: טופ טאצ

זוגלובק מבטיחה: "אין לנו תוכנית להעלות מחירים"

זוגלובק משיקה סדרה החדשה של מוצרי שרקוטרי למעדניות • את הקמפיין יוביל השף טום אביב

קבוצת זוגלובק משיקה לראשונה סדרת שרקוטרי של מוצרי בקר ואווז למעדנייה וסדרת נקניקיות "סוסג'ס" בסדרת ריינהולד'ס.

 אלי זוגלובק, יו"ר, מנכ"ל ודור שלישי למשפחת זוגלובק הכריז היום (ראשון) על הסדרה החדשה. לפני קצת יותר משנה השיקה קבוצת זוגלובק את מותג הפרימיום, ריינהולד'ס, נקניקיות פרימיום, המבוססות על מתכון של סבא ריינהולד זוגלובק, שהקים את החברה.

הסדרה החדשה כוללת מוצרי שרקוטרי של מוצרי בקר ואווז למעדניות בטעמים בריסקט בר בי קיו, פוינט בתיבול אסיאתי, קונפי אווז והודו ובריסקט מעושן. בחברה אומרים כי כל סדרת הטעמים נעשו עם נתחים טבעיים מובחרים שעברו תהליכי בישול מסורתיים המדגישים את איכותם.

תהליך הבישול ארוך וכולל עישון בשבבי עץ ליבנה ותיבול ברטבים, העיבוד שהנתחים עוברים הינו מינימאלי, מה שהופך אותם למשובחים. 

קטגורית הנקניקים במעדנייה מגלגלת 264 מיליון שקלים בשנה, לאחר שב-2018 חלה עלייה של 2.3% בקטגוריה. את ההשקה ילווה קמפיין, אותו מוביל לראשונה השף טום אביב, זוכה מאסטר שף, בקמפיין "מודע לעצמו" תחת הסלוגן: "סדרה פלצנית אבל בקטע טוב"

אלי זוגלובק אמר ל'ישראל היום': "אנחנו משיקים סדרה שהיא הרבה פחות מעובדת. מדובר בסדרה שמכינים אותה "כמו פעם", בצורה הקונבנציונלית. איכות הבשר נבחרת בקפידה, זה בשר שמכיל אחוזי שומן גבוהים והוא יותר רך. כל התהליכים הם כמו של פעם".

באשר למחירים אומר זוגלובק: "מחיר המוצרים בסדרה החדשה יעמדו על 160-180 שקלים לקילו לעומת מוצרי בקר שנמכרים במעדנייה בכ-120 שקלים. מדובר בבשר יותר יקר שאינו מכיל הזרקות. רצינו להגיע למוצר האולטימטיבי ולהראות מה אנחנו יודעים לעשות".

לשאלה מה צפי המכירות באמצעות ההשקה החדשה אמר זוגלובק: "הנתח שוק של זוגלובק במעדניה עומד על 44% ואנחנו רוצים להמשיך לגדול. אני מקווה שהסדרה הזו תימכר בסכום של 10-15 מיליוני שקלים בשנה. זו תהיה החדרה איטית ואם זה ילך נרחיב את מוצרי הסדרה".

למרות טרנד הטבעונות, זוגלובק מציין כי יש חזרה מטורפת לצריכת בשר. לדבריו: "יש השפעה של טרנדים כדוגמת קרניבורים, צורכי הפליאו, צורכי הבשר במעשנה ועוד. תרבות הבשר מתפתחת כי זה טעים. בסוף, אין מה לעשות, בשר זה חשק גדול של הרבה אנשים. אנחנו לא מתכחשים לכך שיש גם צדדים מנוגדים ואנחנו לגמרי שם.

הסדרה הטבעונית שלנו נמכרה בחמישה מיליון שקלים השנה והיא לא הוצעה מתחילת השנה. גם אותה אנחנו מתכננים להרחיב".

לשאלה האם זוגלובק מתכננת להעלות מחירים כמו חברות נוספות שהעלו לאחרונה אמר זוגלובק: "משנת 2011 נמנענו מלהעלות מחירים. הלחץ מאד גדול בגלל כל הדברים שמתייקרים סביבנו כדוגמת חשמל ומים. כרגע אין לנו תכניות להעלות מחירים אבל זה קשה. מצד אחד אנחנו מנסים להתייעל ועושים הרבה פעילויות על מנת לבנות תהליכים יותר יעילים, אך ברור לנו שגם לזה יש סוף". 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...