וודקה בטעם תפוצ'יפס - השילוב הזה עובד לכם?

מותג הצ'יפס הגדול בארצות הברית השיק משקה אלכוהולי המבוסס על החטיף האהוב • וגם: מדוע הקורנפלקס של מייקל ג'ורדן נמכר במאות דולרים ליחידה? • מוצרים מוזרים מסביב לעולם

וודקה-תפוצ'יפס, צילום: יחצ

ג'ורדן מתקמבק בקערה

חברת המזון General Mills, מיצרניות דגני הבוקר המובילות בארה"ב, מציינת 100 שנה ל-Wheaties, מותג דגנים ידוע שקיים לא פעם שיתופי פעולה עם כמה מהספורטאים הגדולים בכל הזמנים. תמונותיהם של שחקן הבייסבול האגדי לו גריג, כמו גם של מוחמד עלי ומייקל ג'ורדן, התנוססו במהלך השנים על אריזות פתיתי החיטה, שסיגלו לעצמם את הכינוי "ארוחת בוקר של אלופים" (Breakfast of Champions).

אז מה עושים כשחוגגים אירוע מכונן כמו צמד יובלים? מגייסים כמה מהספורטאים האלה לטובת מהדורות מיוחדות ומוגבלות של קופסאות הדגנים, קופסאות שאולי עדיף לשמור אותן בכספת מאשר במזווה, או גרוע יותר - לפתוח ולשפוך לתוך קערית חלב.

ואכן, לאחרונה השיק המותג סדרת קופסאות רטרו עם דיוקנו של מייקל ג'ורדן עולה לזריקה. מחיר הקופסה הרגילה הוא חמישה דולרים ותוכלו לרכוש אותה בלי בעיה כמעט בכל סופרמרקט בארה"ב, אבל אנחנו מדברים פה דווקא על הקופסה המוזהבת, שיוצרה ב-1,500 יחידות בלבד, אזלה מהחנות הרשמית של Wheaties וכבר מוצעת באי.ביי במאות דולרים ליחידה.

יש לציין שלפני כמה חודשים הושקה מהדורת Wheaties נוסטלגית דומה עם מוחמד עלי, אולם מסתמן כי הקופסה של כדורסלן-העל נתנה נוקאאוט לזו של המתאגרף העוקצני, לפחות במחיר שמוכנים לשלם עליה ברשת - פי שניים ואפילו שלושה.

דגני הבוקר של מייקל ג'ורדן, צילום: יחצ

זה תפוח אדמה בבקבוק

אחרי היין של אוראו, מגיעה הוודקה של תפוצ'יפס. Lays, מותג חטיפי תפוח האדמה הנפוץ בעולם (המשווק בישראל כתפוצ'יפס), השיק בארה"ב וודקה המופקת מאותו זן תפוח אדמה שממנו מכינים את החטיף - זן שפותח במיוחד על ידי Lays ונחשב ליבש ולקמחי יותר מזני תפוחי אדמה נפוצים אחרים.

מזקקה בשם Eastside Distilling אחראית לצד האלכוהולי, והיינו ממליצים לכם לרכוש בקבוק כאן, אבל לרוע המזל, גם הפעם המלאי אזל. לא נשאר אפילו פירור.

וודקה-תפוצ'יפס, צילום: יחצ

בן אנד ג'ריס לוקחים צ'אנס

הראפר... ובכן, צ'אנס דה ראפר, חבר לבן אנד ג'ריס ויוציא בקרוב מהמקפיא טעם גלידה חדש וחורפי במהדורה מוגבלת בשם Mint Chocolate Chance, שיוצע בגרסה חלבית ובגרסה טבעונית המבוססת על חמאת חמניות. חובבי גלידת מנטה וחתיכות בראוניז לא יתאכזבו, והשאיפה היא גם לא לאכזב את ילדי עמותת SocialWorks שצ'אנס מפעיל בשיקגו. העמותה מסייעת לשיקום בני נוער באמצעות אמנות, חינוך ומעורבות חברתית, וחלק מההכנסות ממכירת הגלידה החדשה ייתרם לה.

בן אנד ג'ריס וצ'אנס דה ראפר, צילום: יחצ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר