במקום זהב ויהלומים: שני גברים נעצרו בחשד להברחת עוף מטוגן

בעוד שבישראל הסצנה הקולינרית פתוחה כמעט לחלוטין, בניו זילנד מתמודדים עם סגר שבמסגרתו נאסרו גם המשלוחים והאיסוף עצמי • כך נוצרה לה תופעה חדשה, הברחת מזון מהיר, שהעונש עליה הוא קנס גבוה ומאסר

KFC (אילוסטרציה), צילום: גל זהבי

בניו זילנד מתנהלים עם נגיף הקורונה בצורה שונה ודי קיצונית ביחס למה שאנחנו מכירים פה בישראל. בכל פעם שמתגלה מספר בודד של חולים, העיר, או אפילו האזור שבו הם התגלו נכנסים לסגר הרמטי ומוחלט.

סגר מוגזם כזה חל בימים אלו בעיר אוקלנד, סגר שבמסגרתו נאסרה אפילו אופציית המשלוחים והאיסוף העצמי. מי שיפר את הסגרים הללו צפוי לעונשים כבדים.

בדיוק מהסיבה הזאת, מעצר שאירע אמש מסעיר את המדינה ומעורר הדים במקומות נוספים. שני חשודים, בני 23 ו-30, נעצרו על ידי המשטרה המקומית בתום מרדף קצר בין הערים המילטון לאוקלנד. כשהשוטרים פתחו את תא המטען של המכונית הם גילו סכום כסף, ובסמוך לו כמות די גדולה של מנות של רשת המזון המהיר KFC (קנטאקי פרייד צ'יקן).

מלבד סכום הכסף המכובד היו שם שלושה דליים של עוף מטוגן, עשר קופסאות סלטים גדולות, חבילת צ'יפס ועוד שקית רטבים ומוצרים נוספים של הרשת. כרגע, אגב, המשטרה לא יודעת להגיד אם המוצרים מKFC הם הסחת דעת או שהיו מטרת ה"הברחה".

אולי לכם זה נשמע מופרך, להבריח מזון מהיר, אך את תושבי ניו זילנד זה לא בהכרח יפתיע, כי בשבוע שעבר קרה סיפור דומה עם גבר תושב אוקלנד, שנעצר על ידי המשטרה המקומית בחשד להפרת תנאי הסגר אחרי שהעלה לטיקטוק סרטון שבו הוא קונה במקדונלדס כמות גדולה של המבורגרים.

בכל מקרה, נכון לעכשיו השניים מואשמים בפגיעה בבריאות הציבור עקב הפרת הסגר. הקנס בניו זילנד על הסעיף הזה הוא 4,000 דולר ניו זילנדי, כמעט 10,000 שקלים. בנוסף, הם גם עלולים להיכנס למאסר של שישה חודשים. כל זה בשביל עוף מטוגן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר