רשת החנויות הקוריאנית CU הודיעה כי תשיק לראשונה את "גלידת עוף" בדרום קוריאה, כך לפי Maeil Business. "גלידת עוף" הוא מוצר ייחודי שנראה כמו עוף מבחוץ אך למעשה מדובר בגלידה, עם מראה ריאליסטי המדמה שוק עוף ובצק מטוגן טרי.
הציפוי החיצוני של "גלידת העוף" של CU עשוי מקורנפלקס שמרוסק כדי להידמות לציפוי הפריך של עוף מטוגן. בפנים נמצאת גלידת חלב רכה המצופה בשוקולד לבן, כדי לשמור על הצורה של שוק העוף. העיצוב הקפדני מעניק חוויה ויזואלית וטקסטורלית שקרובה מאוד לעוף מטוגן אמיתי, ומציע לצרכנים פינוק חדשני שמשלב מראה מוכר עם טעם מתוק.
מאז הקיץ שעבר, "גלידת עוף" הפכה לתופעה ברשתות החברתיות בארצות הברית, והפכה לטרנדית בטיקטוק ויוטיוב. סרטונים הקשורים למוצר זכו לתשומת לב רבה, ותרמו לפופולריות הנרחבת שלו. מונחים כמו "גלידת עוף לא מטוגנת" ו"גלידת עוף בלי טיגון" זינקו בחיפושים הפופולריים בגוגל טרנדס בארצות הברית.
View this post on Instagram
למרות שנמכרה במארזים של תשע יחידות ביותר מ-100 דולר אזלה "גלידת העוף" בארצות הברית מהמדפים. הגרסה הקוריאנית זולה בכ-70% מזו האמריקנית.
לאחר זיהוי יצרנים מקומיים שיכולים לייצר את המוצר, ביצעה CU עשרות ניסויים עם שותפים עד שהושגה איכות מספקת. החברה העריכה כי שיתוף הפעולה הפנימי ההדוק היה יעיל בהשקה המוצלחת של "גלידת העוף".
"למרות שרוב התהליך נעשה ידנית, צמצמנו את השוליים כדי להגיע למחיר סביר ל'גלידת העוף'", אמר נציג CU. "כתוצאה מכך יצרנו 'גלידת עוף' עם מראה הכי דומה לעוף אמיתי ועם הטעם הטוב ביותר".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו