לקראת החג: מטה משפחות החטופים מעלה מודעות בדרך קולינרית

חג שבועות קרב ובא, והשנה הוחלט ליצור ספר מתכונים קצת אחר: "שבועות של געגוע" המכיל 75 מאכלים שאהובים במיוחד על ידי אלו שעדיין בשבי • מהמאפה שהם פותחים איתו את הבוקר, דרך המרק המחמם בחורף ועד הקינוח שעושה להם מתוק בלב

ספר המתכונים "שבועות של געגוע". צילום: ללא

בעוד המאבק בשטח נמשך והתפילה לשובם של החטופים ממשיכה לפעום בלבבות, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים יזם פרויקט קולינרי מרגש לכבוד חג השבועות הקרב ובא - ספר מתכונים.

הספר שזכה לשם "שבועות של געגוע" מכיל 75 מתכונים המתפרשים על פני 180 עמודים, וכולל את המאכלים האהובים על מי שרחוקים מאיתנו אך נמצאים בלב שלנו כל הזמן - מהמאפה שהם פותחים איתו את הבוקר, דרך המרק המחמם בחורף ועד הקינוח שעושה להם מתוק בלב.

המאכלים האהובים על החטופים בספר המתכונים החדש, צילום: ללא

כסמל לאופטימיות לחזרתם של כולם, בין המתכונים בספר ישנו גם מתכון של לואיס הר, אוהב פיצה מושבע וחטוף שחזר לאחר 129 ימים בשבי, שמקדיש מתכון מיוחד ומלא בתקווה לחזרתם של כל החטופים הביתה.

"בית זה אוכל, אוכל זה נחמה, וכבר יותר מחצי שנה שחסרים לנו דברים שינחמו אותנו", משתפים אותנו גורמים במטה להחזרת החטופים והנעדרים כשאנחנו מבקשים להבין מה ומי עומד מאחורי היוזמה.

הספר "שבועות של געגוע" שיצר מטה משפחות החטופים והנעדרים, צילום: ללא קרדיט

"לכבוד חג השבועות, יצאנו בפרויקט "שבועות של געגוע" - ספר מתכונים שיחבר אותנו דרך הלב והבטן ליקרים לנו מכל", הם מוסיפים ומשתפים כי הם מקווים כי לקראת החג הקרב ובא הציבור יעזור למטה בהעלאת המודעות בכך שיעודדו את הצופים, הקוראים, השותפים והעובדים שלהם להכין מתכון מתוך הספר, לשים על שולחן החג, לשתף ברשתות ולהמשיך להעלות מודעות למצבם של כל מי שאינם איתנו וחייבים כבר לחזור.

הספר נעשה בשיתוף דפוס בארי וחברת פודי וזמין גם בעותק דיגיטלי כשכל ההכנסות מהספר הן תרומה למטה משפחות החטופים לתרומה ולרכישת הספר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר