כבוד: המסעדן המיתולוגי קיבל רחוב על שמו

סעיד משיח ז"ל, הבעלים של "מסעדת סעיד", זכה לרחוב הנושא את שמו בעיר אור יהודה • ראש העיר ליאת שוחט: "הבוקר עשינו צדק היסטורי עם אחת הדמויות האהובות והחשובות ביותר בתולדות העיר"

סעיד משיח ז"ל. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ליאת שוחט

הבוקר (שני) נקרא רחוב באור יהודה על שמו של סעיד משיח ז"ל, הבעלים של "מסעדת סעיד" המיתולוגית שבעיר, שהפכה עם השנים למוסד קולינרי מפורסם ולאחת האטרקציות המרכזיות באור יהודה. 

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, הגיעה לנאום במקום, שיתפה תמונה וכתבה פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלה. "הבוקר עשינו צדק היסטורי עם אחת הדמויות האהובות והחשובות ביותר בתולדות העיר", פתחה. 

"זה אולי לא פופולארי לקרוא רחוב על שמו של מסעדן, אבל סעיד האהוב, איש חסד ונתינה, היה ראוי לכך", הוסיפה. שוחט סיפרה כי רבים נחשפו לעיר בזכות משיח ושבמהלך השנים הגיעו המון אנשים לאכול במסעדה, כולל ראשי ממשלות ונשיאים. 

"עבור תושבי אור יהודה הוא היה האדם שכיף לראות אותו, לשבת איתו, להתייעץ ולשתף אותו, לקבל ממנו עצה טובה, לעבוד אצלו ובהחלט גם לאכול אצלו. לב אחד גדול", סיכמה.

מסעדת השיפודים שפתח בשנת 1978, זכתה להצלחה רבה, אך נאלצה להיסגר בתחילת שנת 2019, כחודש לאחר מותו של משיח. סעיד השאיר אחריו מורשת ענפה ונחשב לעילוי בתחומו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר