לא הכל ורוד: אור שפיץ מוכרת את רהיטי הבייקרי המפורסם בבוגרשוב

הקונדיטורית האהובה הכריזה על מכירת יד שנייה של הפריטים, לקראת סגירת המקום • מלבד האביזרים וחומרי הגלם, מוצעים למכירה המקרר הראשון שלה והספה המזוהה עם הקונדיטוריה

אור שפיץ החלה למכור את פריטי הבייקרי. צילום: מתוך אינסטגרם

אור שפיץ פתחה היום (ראשון) את הבוקר בהכרזה על מכירה של אביזרים וחומרי גלם רבים שצברה במשך השנה בקונדיטוריה שלה ברחוב בוגרשוב שבתל אביב. אלא שהפעם שפיץ לא הסתפקה רק בכך, ולסחורה הקטנה התווספו גם חלקים גדולים מהבייקרי שלה, כמו הספה הוורודה שמוצבת בכניסה לחנות, ומקרר הוויטרינות שמציג לראווה את הקינוחים עתירי הקלוריות פרי יצירתה.

הסטורי של אור שפיץ // מתוך אינסטגרם

"מכירת יד שנייה בבייקרי ביום רביעי החל מהשעה ארבע", הכריזה שפיץ בתחילת סדרת הסרטונים שהעלתה. "ביום רביעי תהיה מכירת יד שניה של סיליקונים, צבעים, סוכריות, אבקות, רינגים, כל מיני דברים שווים ואתן מוזמנות", הסבירה הכוכבת.

מיד לאחר מכן צילמה את האביזרים שהיא עתידה למכור, וציינה את טווח המחירים. "מלא סיליקונים, תבניות, רינגים, כלי מטבח, החל מעשרה שקלים ועד שלושים וחמישה שקלים". "סוכריות צבעוניות לעוגות יד שנייה, צבעי מאכל ג'ל. יש לי מלא. לכל הקונדיטורים והקונדיטוריות שפה, שווה לקפוץ", הבטיחה.

הספה שאור שפיץ מציעה למכירה // מתוך אינסטגרם

אלא שהפעם שפיץ לא הסתפקה רק במכירת האביזרים וחומרי הגלם הקטנים. "השוס", הכריזה, "מכירה פומבית של הספה האייקונית שלי שליוותה אותנו ארבע שנים. מי שיציע הכי הרבה יזכה. הכסף ייתרם", עדכנה.

שפיץ מוכרת גם שני מקררים, אחד שנרכש לדבריה לפני שנה בלבד, ועוד מקרר נוסף, שליווה אותה במשך שנים רבות, עוד מתחילת הקריירה. "המקרר הראשון שלי! שהיה איתי מהמרתף הוורוד. יש בו קסם, הרבה ברכה ומזל", הבטיחה. שפיץ נפרדת גם מוויטרינת הקינוחים שלה, ששימשה אותה בבייקרי.

המקרר של אור שפיץ מתחילת הקריירה // מתוך אינסטגרם

בחודש אוגוסט האחרון סיפרה לנו שפיץ על כוונותיה לסגור את העסק בבוגרשוב. "אני מחפשת נכס חדש. נגמר לי החוזה ואני מאוד רוצה להתרחב, לגדול, ולחזור לעשות סדנאות", הסבירה לנו בראיון ל"ישראל היום". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר