רובושון סגר כי הוא יקר לישראלים? חכו עד שתשמעו על המאכל הזה שלו

חשבתם שביצה עלומה עם קוויאר ב-320 שקלים זה מקומם? מתברר שעל מוצר שנמכר במעדנייה-מסעדה של הקבוצה בלונדון ומשקלו 250 גרם בלבד תשלמו מחיר שקרוב למשכורת ממוצעת • "אנחנו מוכרים שניים או שלושה כאלה בשבוע", מבהיר אחד ממנהלי המוסד

מלון אלקונין (Elkonin) החדש בנווה צדק. המסעדה של רובושון. 180 שקל לארוחת בוקר. צילום: סיון אסקיו

חשבתם שביצה עלומה עם קוויאר - טעימה ככל שתהיה - ב-320 שקלים, זה יקר מדי בשביל הסועד הישראלי? שזאת אולי אחת מהסיבות שקבוצת רובושון סגרה לאחרונה את המסעדה שלה בארץ? חכו עד שתשמעו כמה עולה משלוח של אריזת קוויאר בלוגה (סוג הקוויאר המשובח ביותר) מהמעדנייה-מסעדה של רובושון בשכונת צ'לסי הלונדונית.

יושבים? קופסת פח ובה 250 גרם של ביצי דגים מבית Azure - מספקיות הקוויאר הנחשבות בעולם - עולה לתושבי לונדון והסביבה לא פחות מ-1,625 פאונד - כ-7,500 שקלים! הדיל מוצע באמצעות אפליקציית משלוחי המזון הבריטית Deliveroo, כחלק משיתוף פעולה אקסקלוסיבי שלה עם רובושון. אף שניתן לרכוש דרך המעדנייה פחיות קוויאר בלוגה קטנות יותר במחירים מעט יותר שפויים (30 גרם ב-195 פאונד, למשל), האריזה הגדולה היא הפריט הכי יקר שרובושון-צ'לסי מציעה למכירה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎AZURE Caviar‎‏ (@‏‎azurecaviar‎‏)‎‏


נזכיר כי מסעדת ל'אופוק של קבוצת רובושון, שנפתחה לפני כשנה במלון יוקרה בתל אביב, נסגרה באופן רשמי לפני שבועות ספורים, ומשכך יצאה הקבוצה מישראל.

כריסטוף גלפי, מאנשי המוסד הקולינרי הצרפתי שמוצב בבירה האנגלית, הצדיק את תג המחיר הבלתי נתפס באומרו לעיתון ה"סאן" כי "הקוויאר הזה הוא אחד הטובים בעולם. הוא התיישן במשך 15 עד 20 שנה, ולכן הביצים שלו גדולות יותר והטעם קרמי מאוד". גלפי אף הבהיר כי מדובר במוצר די מבוקש - "אנחנו מוכרים שניים או שלושה כאלה בשבוע", לטענתו.

מוכרים שניים, שלושה בשבוע, צילום: יח"צ


עכשיו בואו, אם מישהו רוצה (ויכול) לשלם כל כך הרבה כסף על פחית ביצי דגים, אז שיבושם לו - ושיהיה בתיאבון. אבל מה שלא פחות מפתיע פה, ואפילו די מקומם, הוא שבנוסף למשכורת החודשית שצריך לשלם בשביל הפריט עצמו, ב-Deliveroo מתעקשים לגבות שלושה פאונד נוספים על הרכישה: 2.5 פאונד דמי טיפול לצד חצי פאונד דמי משלוח, כך שהמחיר הכולל של הקוויאר מאמיר ל-1,628 פאונד. מה נגיד? אנחנו לא פראיירים. בלי חבילת קרקרים מתנה, אנחנו לא קונים!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר