WINE SHOP: בר יין חדש ואינטימי במרכז תל אביב

רק שני שולחנות בפנים, ארבעה בחוץ ו-300 סוגי יינות יש במקום החדש של קבוצת המסעדנים טריגר בלב העיר • "אנחנו רוצים לקחת את המבלים למסע יין של חמש, שש כוסות או חצאי כוסות בערב", הם אומרים

WINE SHOPE. צילום: אלון ולנסי

בחלל קטן, רק שני שולחנות בפנים, ארבעה בחוץ ובר שיש גדול שאפשר לעמוד לצידו, לשתות ולנשנש ביסים טעימים לצד המשקה - נפתח WINE SHOP - חנות ובר יין ברחוב מונטיפיורי 24 בסמוך לרחוב נחלת בנימין הקולינרי בתל אביב.

"אחת המטרות שהייתה לנו כאן היא לצאת מהשבלונה הזאת, שאנשים באים לשבת על בקבוק יין ערב שלם, לשתות את אותו טעם 50 דקות", אומרים לנו הבעלים ומסבירים: "אנחנו רוצים לקחת את המבלים למסע יין של חמש, שש כוסות או חצאי כוסות בערב - ואז אתה טועם מנעד דברים שמשאירים אותך בחוויה".

ואז טועמים מנעד דברים, צילום: אלון ולנסי

את המקום פתחה קבוצת טריגר. נבחרת של חמישה - איש הבשר הוותיק שגיא טריגר, המסעדנים אורי רז, איתי ביטון, חן יעיש, נדב רמות והשף ניסן אלחסוב, שעומדת מאחורי מזללת ההמבורגרים Fat Cow, טריגר שמספקת חווית בשרים איכותית והבר רוז'. את בר היין החדש הם החליטו לפתוח ממש מעבר לכביש בהם נמצאים השניים האחרונים. כשפתחו את המקום, לבעלים הייתה זכורה בראש אותה חוויה שנוצרת סביב ברי היין הקטנים והקסומים בצרפת.

"אחרי שלקחנו וביססנו את טריגר ורוז' כקומפלקס, הרגשנו שהיין מקבל מקום, אבל לא מספיק כמו שאנחנו רוצים, ואז ראינו חנות שמתפנה - וידענו מה צריך לקרות. עשינו לה מהפך מטורף מבחינת עיצוב", מספר ביטון.

גם פרייבט לייבל,

המקום מציע 300 סוגי יינות, רובם לא קונבנציונליים. "אנחנו עושים יבוא של יינות ייחודיים עבור המקום ויש לנו גם לייבל יין אישי", מסבירים לנו בו. נכון לעכשיו, מותג היין של הקבוצה מונה ארבעה סוגי יינות ועתיד להתרחב. אוצרות היין במקום נעשית על בסיס שבועי, במהלכה טועם ובוחר קיקו, איש היין של הקבוצה, יינות שלוש פעמים בשבוע. לפי הצורך הוא משנה את הבחירה, מתאים לקהל ולעונה.

בתפריט של WINE SHOP תמצאו מנות שכיף ללוות איתן את השתייה, כמו חמאה שמכינים במקום ולחם, פונדו גבינת קממבר, סלט אנדיב, מנת טרטר, סאבלה גבינות, ואפילו פחזנייה במילוי פטיסייר מיסו וקרמל מלוח לקינוח. "גם בסקשן הזה", מבהיר ביטון, "אנחנו מתכוונים לתת לדברים לזרום ולשינויים לקרות מעצמם".


מונטיפיורי 24, תל אביב-יפו

ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-00:00
שישי בין השעות 12:00-18:00 בקונספט צהריים סושי, סאקה ושמפנייה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר