מוצריה של מקדונלד'ס. צילום: יח"צ

לא תאמינו: מקדונלד'ס נכנסת לתחום הביוטי

ענקית המזון המהיר הודיעה על שיתוף פעולה עם מותג טיפוח הציפורניים הלונדוני Nails.INC • בין המוצרים תמצאו "ביג מק" עם שני לקים מוקטנים בצבעי חום לחמנייה ואדום קטשופ • כמו שאומרים, ללקק את האצבעות

השאלה הבאה עשויה להישאל בימים אלה במציאות: "מה, שוב שכחת לשטוף ידיים אחרי הארוחה, או שזה פשוט הלק החדש של מקדונלד'ס?".

הזוי, אבל אמיתי. ענקית המזון המהיר הודיעה השבוע על כניסתה לתחום הביוטי, בזכות שיתוף פעולה עם מותג טיפוח הציפורניים הלונדוני Nails.INC. נכון לעכשיו כוללת הסדרה ארבעה מוצרים במהדורה מוגבלת.

עושה חשק לצ'יפס, צילום: יח"צ

בסט הראשון שנקרא "ביג מק" תמצאו שני לקים מוקטנים בצבעי חום לחמנייה (בשם "Big Mac Please") ואדום קטשופ ("Gotta Ketchup") ומדבקות ציפורניים בצורת המבורגרים, מנות צ'יפס ואת הלוגו של מקדונלד'ס. סט שני ששמו "צ'יפס" מגיע עם הלק האדום בגודל מלא ובתוספת המדבקות.

מוצר נוסף הוא מארז מדבקות ציפורניים זהובות בצורת לב, בהשראת הסלוגן "I’m Lovin’ It". המוצר הרביעי כולל סט ציפורניים מלאכותיות להדבקה (פרס און) בעיטור אריזות הטוגנים של הרשת. המוצר הזה מגיע בשקית טייק אווי חומה ומטשטש, לפחות לפי ההודעה הרשמית לתקשורת, את הפערים בין French Fries (צ'יפס) ו-French Manicure (מניקור צרפתי).

ללקק את האצבעות, צילום: יח"צ

כל המוצרים מוצעים בטווח מחירים של 9-7 פאונד (41-32 שקלים). לא כל כך נורא, ואפילו פחות מארוחה אמיתית במקדונלד'ס, כשחושבים על זה.
דרך אגב, אף שמדובר בגיחתה הראשונה של מקדונלד'ס לתחום הביוטי, זה אינו שיתוף הפעולה הראשון שלה עם מותג אופנה / אקססוריז ידוע. למעשה, רק בנובמבר האחרון הכריזה הרשת על קולקציית נעליים משותפת עם קרוקס, שמעניקה משמעות חדשה לגמרי למושג "המבורגר סוליה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...