רגע אחרי הזכייה בדירוג 50 BEST הבינלאומי: השפים של מסעדת נומי נפרדים

אחת ההפתעות של הרשימה היוקרתית לשנת 2024 - היה היעד הקולינרי בעמק חפר שהתברג למקום ה-25, שלישי מבין שש המסעדות הישראליות שזכו להיכנס אליה • אלא שגדי בור ויונתן דנון, שמובילים את המטבח, מיהרו להודיע כי פניהם מועדות כבר לדבר הבא

זכתה במקום 25 ברשימה. צילום: מתוך אתר 50BEST

גדי בור ויונתן דנון, השפים של מסעדת "נומי" השוכנת בכפר מונש בעמק חפר והתברגה למקום ה-25 המכובד בדירוג 50 BEST האזורי, הודיעו אמש (שלישי) בעמודי האינסטגרם שלהם כי הם עוזבים את המקום שאותו הביאו להישג. 

אתמול (שלישי) פרסמנו כאן ב"ישראל היום" כי שש מסעדות ישראליות נכנסו לרשימה היוקרתית של 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון ובצפון אפריקה לשנת 2024. אחת הפתעות ברשימה הייתה זכייתה של מסעדת נומי במקום ה-25 המכובד ומקום שלישי מבין המסעדות המקומיות שהתברגו ברשימה - אחרי OCD של רז רהב וג'ורג' וג'ון של תומר טל. 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gadi Bor‎‏ (@‏‎gadibor‎‏)‎‏

למרבה הצער, אמש, כאמור, פרסמו שני השפים המובילים את המסעדה פוסט זהה בו כתבו שלמרות החדשות הטובות "מרגישים שהגיע הזמן לשתף שאנחנו כבר לא חלק ממסעדת נומי. עמדנו בראשה של נומי, וניסינו ולהביא לעמק חפר את מי שאנחנו. לצערנו זה לא עבד יותר ודרכנו נפרדו. לאן נומי תלך זו שאלה שאין לנו תשובה. אנחנו יכולים רק לספר שאנחנו ממשיכים קדימה".

השף גדי בור חתם: "תודה לכל העובדים והאורחים שלנו ובעיקר, התודה הגדולה ביותר לשותף לחבר ולאיש שאין כמוהו, יונתן דנון. יוני ואני ממשיכים יחד לדבר הבא".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yon‎‏ (@‏‎danonyonatan‎‏)‎‏

ברשימת 50 BEST נכתב על המקום: "השפים והמסעדנים גדי בור ויונתן דנון, ותיקי סצנת המסעדות המשובחות בתל אביב, עזבו את העיר ב-2021 כדי לפתוח את נומי בכפר מונש. התפריט שלהם מבוסס על מרכיבים מהגן של נומי ומהשדות החקלאים הסמוכים. המקום מתפקד כמסעדה משובחת בלילה ומאפייה במהלך היום - בהובלת השפית קונדיטורית המהוללת, טולי נווה".

יש לציין כי מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, פעל רק הבייקרי במקום, אך המסעדה לא חזרה לפעילות. במהלך החודשים הראשונים נרתם המקום לטובת הכנת אוכל לחיילים. 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎NOMI נומי‎‏ (@‏‎nomi.monash‎‏)‎‏

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר