חייבים לטעום: 5 הפירות הטרופיים הטובים ביותר

פרי שמזכיר יוגורט חמצמץ ואחר שטעמו דומה לזה של משחת שיניים מתוקה עם בשר • הבלוגרים טינה וסימון נוהגים לשתף את העולם בפירות יוצאי דופן שטעמו - הפעם הם ביקרו באינדונזיה ופרסמו משם סרטון ויראלי במיוחד • מה אפשר למצוא גם בארץ ומה הם דירגו במקום הראשון

למקרה שתמצאו אותם בשווקים. צילום: GettyImages

אוכל הוא הרבה מעבר למצרך בסיסי שנועד להישרדות - אוכל הוא אחת ההנאות בחיים. אולי זאת הסיבה שהרבה מאוד אנשים מתרגשים לגלות טעמים חדשים ואולי זאת גם הסיבה שמשפיענים שונים בתחום האוכל זוכים לכל כך הרבה צפיות ואהדה כשהם חושפים את עוקביהם לדברים חדשים שלא הכירו ולא ניסו מעולם.

@fitshortie

Top 5 Fruits: 5. Utu Fruit, 4. Red Dragon Fruit, 3. Mangosteen, 2. Durian, and 1. Wani White Mango🤩

♬ original sound - Simon & Tina

הבלוגרים טינה וסימון, מחזיקים בין השאר בחשבון יוטיוב עם כמעט מיליון מנויים (@Fitshortie) ונוהגים לשתף בו בטעמם של פירות טרופיים שונים שהם אוכלים. השניים מעידים על עצמם ששינו את הרגלי התזונה שלהם בשלב מסוים בחיים והחליטו לאכול רק פירות, ירקות, אגוזים וזרעים. לפני ימים אחדים הם פרסמו סרטון שזכה לעשרות אלפי לייקים ברשתות החברתיות, שבו הם מפרטים מהם לדעתם חמשת הפירות הטובים ביותר באינדונזיה, מדינת האיים בדרום מזרח אסיה. מדובר בפירות שגדלים באי טרופיים נוספים בעולם. ריכזנו עבורכם את הרשימה, למקרה שיוצא לכם לבקר שם או להיתקל בהם באחד בשווקים.

מספר 5 - אוטו Utu (באנגלית: white rubber vine)

טעמו של החלק הבשרני שלו ליד הגרעינים דומה למרציפן והחלק הרך הפנימי של הקליפה מזכיר בטעמו יוגורט חמצמץ, מספרים הבלוגרים.

Utu, צילום: GettyImages

מספר 4 - פרי הדרקון האדום

"נראה שלאינדונזיה יש את פירות הדרקון הכי טובים בעולם", אמר סימון בסרטון כשפתח את הפרי ונגס בו. "בזמן שהרבה אנשים נוהגים לאכול פירות מיובאים מהסוג הזה, שאין להם כמעט טעם מוגדר, טעמם של אלה שכאן הוא כשל ריבת אוכמניות". סיפר על פרי הדרקון שאכל, פרי שניתן למצוא גם בישראל.

פרי הדרקון, צילום: GettyImages

מספר 3 - Mangosteen מנגוסטן

זהו אחד הפירות הכי טעימים לדעתם של טינה וסימון. הוא קשה בחלקו החיצוני, אבל מתוק, עסיסי ופרשי בחלקו הפנימי.

מנגוסטן, צילום: GettyImages

מספר 2 - Durian דוריאן

"זה הפרי עם הריח החזק ביותר בעולם", ציינו השניים והוסיפו: "יש לו בשר פנימי קרמי שטעמו הוא כמו של קצפת סמיכה עם נגיעות של שוקולד לבן, וניל ושום". כן, קצפת ושום.

דוריאן, צילום: GettyImages

מספר 1 - Wani white mango מנגו לבן

זהו הפרי הטעים ביותר לדעתם של השניים. "מה שבאמת גונב את ההצגה הוא טעם לא שגרתי של משחת שיניים מתוקה ובייקון", כך לדבריהם.

מנגו לבן,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר