לאות סולידריות: גם שגריר בריטניה הפשיל שרוולים כדי להכין מזון למפונים

סיימון וולטרס הגיע אתמול למרכז לתרבות האוכל בישראל "אסיף" כדי לסייע לארוז ולשלוח מזון למשפחות שפונו מבתיהן ולבתי חולים • "התרגשתי מהעוצמה, האחדות והנדיבות", הוא אמר • בנוגע להחזרת החטופים ציין: "ממשלת בריטניה תמשיך לעבוד ללא הפסקה"

סיימון וולטרס במרכז אסיף. צילום: שגרירות בריטניה ישראל

שגריר בריטניה, סיימון וולטרס, התנדב אתמול (ראשון) באסיף - המרכז לתרבות אוכל בישראל. בשלושת השבועות האחרונים מתפקד המקום כמרכז לבישול, אריזה ושילוח מזון למשפחות שפונו מבתיהן, בתי חולים, ועוד. השגריר הצטרף לעשרות המתנדבים ולצוות במקום ועזר באריזת המזון והכנתו לשילוח. ״התרגשתי מהעוצמה, האחדות והנדיבות שראיתי היום באסיף, ובכלל בישראל בשבועות האחרונים", אמר אתמול וולטרס.

הוא הוסיף ש״זאת דוגמה מעוררת השראה לסולידריות כשקהילות מתגייסות ועומדות זו לצד זו".

השגריר אורז מנות למפונים,

על התחושות שהיו לו כשהתנדב אמר: "זה היה רגע מרענן של אופטימיות בימים הקשים האלה. אני מקווה שהתרומה הקטנה שלי היום תצליח לעזור אפילו במעט למשפחות ואזרחים שנמצאים בקושי גדול כל כך".

וולטרס הוסיף גם כמה מילים בנוגע לחלקה של ממשלת בריטניה במאמצים שנעשים להחזרת החטופים וציין: ״אני משתתף בצער ובאבל של אזרחי ישראל לאחר מתקפת הטרור האכזרית של החמאס בשבעה באוקטובר. ממשלת בריטניה תמשיך לעבוד ללא הפסקה לטובת החזרת כל החטופים הביתה בבטחה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר