מקדונלד'ס הגישה תביעה בסך 2.5 מיליון שקלים: "חשופה למתקפה של תוכן שקרי"

זכיינית הרשת בישראל הגישה תביעה כנגד מפיצי פייק ניוז אודותיה • שלושת המפיצים, לכאורה, הם תושבי תל אביב וכפר סבא שהכריזו כי החברה נותנת תרומות לתושבי עזה - בזמן שבפועל תרמה מזון לחיילים

סניף מקדונלד'ס במנהטן. צילום: איי.אף.פי

חברת אלוניאל, זכיינית מקדונלד׳ס ישראל, מגישה תביעה בסך 2.5 מיליון שקל כנגד מפיצי פייק ניוז אודות החברה.

‏‎התביעה הוגשה ביממה האחרונה (ראשון) לבית המשפט המחוזי כנגד שלושה בני אדם לפחות מכפר סבא ומתל אביב, שלכאורה, הפיצו פייק ניוז נגד החברה.

"בימים האחרונים, חשופה הרשת למתקפה של תוכן שקרי על תרומות, כביכול, שהיא נותנת לתושבי עזה", הסבירו ברשת והוסיפו כי: "מאז פרוץ המלחמה, תורמת מקדונלד׳ס ישראל למעלה ממאה אלף ארוחות לכוחות הביטחון, תושבי העוטף ובתי החולים, כאשר חמש ממסעדות הרשת נפתחו לצורך זה בלבד".

אחת ההודעות השקריות, לטענת מקדונלד'ס,

יש לציין כי מקדונלד׳ס ישראל מעניקה גם 50% אחוז הנחה לכל כוחות הביטחון וההצלה המגיעים עצמאית לסניפים. ‏‎במקדונלד׳ס ישראל הדגישו כי הם ימצו את הדין עם כל מי שימשיך להשתלח בחברה ברשת, ולהפיץ שקרים ופייק ניוז נגדה ונגד אלפי העובדים המועסקים בה.

אפשר לומר כי רשת מקדונלד'ס עומדת בימים האחרונים בעין הסערה ברקע מלחמת חרבות ברזל. בכזכור, לפני ימים אחדים פרסמנו ב"ישראל היום" כי רשת המזון המהיר מתמודדת עם קריאות לחרם בעולם הערבי לאחר שנרתמה לתרום מזון לחיילים ולפצועים, ובהמשך לכך, עמדה גם תחת "מתקפה", לדבריה, של תגובות אנטי-ישראליות רבות שפורסמו בעמוד הפייסבוק שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר