התבלינים נתקעו בצנצנת? הטריק הפשוט הזה יעיף לכם את הראש

שפית אמריקנית שיתפה את עוקביה בטיקטוק בפעולה קלילה מאוד שהיא עושה על מנת לשחרר תבלינים שנתקעו בתחתית הצנצנות • אפילו הגולשים היו אסירי תודה על המידע: "זה ממש קלי קלות"

צנצנות תבלינים. צילום: Getty Images

קרה לכם שניסיתם להוציא תבלינים מהצנצנות שלהם, אך אלה נתקעו בתחתית הצנצנת? בטח ניסיתם לנער אותה, לדפוק אותה על השולחן או לגרד את התחתית שלה עם כפית – אז אם תקשיבו להוראות הפשוטות של שפית אמריקנית, ייתכן שהחיים שלכם ישתנו מן הקצה אל הקצה (או לפחות לא תתעצבנו בכל פעם שזה קורה לכם).

בסרטון שהשפית פארה פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה, היא מסבירה כיצד ניתן להוציא את התבלינים שנדבקו בתחתית הצנצנת וזאת ללא מאמץ. כהקדמה להצגת הטריק שלה, הסבירה השפית עד כמה נמאס לה לראות אנשים זורקים חלק לא קטן מהתבלינים שלהם לאחר שאלו נדבקו לתחתית הצנצנת.

קלי קלות. צנצנות תבלינים, צילום: Getty Images


בסרטון נראית פארה לוקחת שתי צנצנות תבלינים קטנות דקות, כשהיא משפשפת את תחתית אחת מהן בתחתית הצנצנת השנייה. למרבה התדהמה, השפשוף הפשוט הזה, שנעשה בצורה מעגלית, גורם לתבלין הדבוק להשתחרר במהירות ולתבל את האוכל מבלי שום בעיה – וכל זה בתוך רגע.

"אני יודעת שהמצב הזה ממש מתסכל, אבל אם תשפשפו את תחתית צנצנת תבלינים אחת בשנייה, החיכוך יגרום לתבלינים לצאת ממש בקלות", סיכמה בסרטון.

לסרטון נרשמו תגובות רבות של צופים שהיו אסירי תודה על המידע הזה. מגיבה אחת אמרה עליו שזה "מתפרק בקלות גדולה, זה ממש קלי קלות". גולשת אחרת, שכתבה שהיא עובדת כמלצרית במסעדה, כתבה כי היא "עושה את הטריק הזה בכל פעם שהפלפל נתקע ויוצא לאט מדי".

@thefarafix#spicehack#spicehacks#kitchenhacks#kitchenhack#homehacks#spicejars#spicejarorganization#spicesandherbs♬ Storytelling - Adriel

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר