בקרוב בארץ: לקוקה קולה יש טעם חדש, עתידני ומסקרן

Coca-Cola Y3000 - קולה בטעם חדש שפותח באמצעות אינטליגנציה מלאכותית הושק היום בארה"ב • "המוצר החדש ממחיש איזה טעם יהיה לעתיד", מסבירה החברה

טעם עתידני של קוקה קולה. צילום: קוקה קולה

איזה טעם יהיה לקוקה-קולה בעוד אלף שנה? מותג המשקאות הקלים המוביל בעולם חוסך מאיתנו את המטלה המורכבת לבנות מכונת זמן ומשיק כבר היום (שלישי) בארה"ב את Coca-Cola Y3000 - קולה בטעם "עתידני" שאמור להמחיש לנו כיצד בלוטות הטעם שלנו יתפקדו במילניום הבא. הקולה העתידנית תושק גם בארץ כבר לקראת סוף חודש ספטמבר. ברוח התקופה, המשקה החדש ואריזתו פותחו בעזרת אינטליגנציה מלאכותית, כך לטענת קוקה-קולה. מדובר, למעשה, בטעם החדש ביותר והאחרון בסדרת Creations של קוקה-קולה, שהושקה בשנה שעברה והביאה אלינו מהדורות מוגבלת כמו טעם לגיימרים, טעם "חללי", טעם "חלומי" ועוד.

פותח באמצעות AI,

החברה הסבירה כי המשקה פותח לאחר שאלות שהופנו לבני אדם ובדקו כיצד הם חושבים שטעם עתידני צריך לבוא לידי ביטוי. לאחר מכן נעשה שימוש במערכת AI שניתחה את הנתונים, עיבדה את המידע ויצרה "פרופיל טעמים" מדוקדק ומדויק.

"המוצר החדש - Coca-Cola Y3000 - שפותח בעזרת טכנולוגיית אינטליגנציה מלאכותית, ממחיש איזה טעם יהיה לעתיד ובנוסף מביא איתו דרכים חדשניות לחקור את העתיד", נאמר מטעם קוקה-קולה לתקשורת האמריקנית. אותן "דרכים חדשניות" הן ככל הנראה קוד QR שמופיע על הפחיות ומוביל את הלוגמים לאתר "עתידני" אינטראקטיבי. יש לציין כי בקרוב תושק קולקציית אופנה תואמת במהדורה מוגבלת, מבית המותג Ambush .

ומה הטעם עצמו?

אף שביקורות בצפון אמריקה טרם עלו לרשת, לרוב מהדורות הקולה המיוחדות האלה, שמשווקות בגרסה רגילה עם סוכר וגם בגרסת זירו, מאופיינות בטעמים של פירות שונים (פירות יער, אננס ועוד) ו-וניל. החדשות הטובות הן שבעתיד - הקרוב לשם שינוי - נוכל גם אנחנו נוכל לנסות את המשקה החדש כאן אצלנו, שכן מהחברה המרכזית למכירות והפצה - הנציגה הרשמית של קוקה קולה בישראל - נמסר כי הקולה העתידנית תושק בארץ כבר לקראת סוף חודש ספטמבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר