"לחם חביתה בנתניה" - עכשיו גם בתל אביב

אחרי שכבש את הרשת ואת המדינה כולה, דוכן הכריכים בנתניה "לחם חביתה" מגיע למתחם DNA בקניון עזריאלי • ויקי עזרא, הבעלים: ״אני מגיע להכין לחם חביתה לכל מדינת ישראל"

ויקי עזרא בדוכן לחם חביתה. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

התופעה ששיגעה כל בית בישראל "לחם חביתה" כבר לא רק בנתניה. החל מיום חמישי, בתאריך 3 באוגוסט, בשעה 11:00 תוכלו ליהנות מהסנדוויץ' האהוב במתחם DNA בקניון עזריאלי תל אביב. ויקי עזרא, הבעלים של "לחם חביתה": ״אני שמח, גאה ונרגש לשתף אתכם שלראשונה אני יוצא מנתניה ומגיע לעזריאלי תל אביב. אני מגיע להכין לחם חביתה לכל מדינת ישראל".

"לחם חביתה" בנתניה, התחיל כשיר שעלה לטיקטוק לפני מספר חודשים, אך בשבועות האחרונים אין אחד שלא מזמזם את המילים והמלודיה שכבר הפכו להמנון, ממים, פרודיות, סאונדים ויראליים. הסינגל זכה אפילו להשמעה בגלגל"צ.

את המקום "לחם חביתה" פתח תושב נתניה, ויקי עזרא, לאחר שחלה בקורונה. במהלך תקופת המחלה היה בתרדמת במשך יותר משבועיים עד שלבסוף הצליח להתאושש. בעידוד המשפחה הוא החליט לפתוח את המקום "לנפש" - מקום שיעשה טוב לו ולאחרים. כך הוקם דוכן הבגטים "לחם חביתה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by לחם חביתה העמוד הרשמי (@lehemhavita)

לאור ההצלחה, החליט עזרא לאחרונה להמשיך להתרחב ובחר לפתוח את השלוחה הראשונה שלו מחוץ לנתניה, כאמור, בקניון עזריאלי תל אביב. כעת דוכן הכריך המפורסם ביותר בארץ נפתח גם בלב המדינה כדי שיוכל להגיע לכמה שיותר אנשים.

כאמור, החל מיום חמישי הקרוב, למשך שבוע לפחות, תוכלו להגיע למתחם DNA - מתחם הבילוי וההסעדה בו ארבעה פוד טראקים מגוונים הממוקם בקומת הקרקע בקניון עזריאלי תל אביב (כשר) ולטעום אוכל מידיו של הבעלים, ויקי עזרא.

במקום החדש יוגש תפריט מיוחד עם המנה המוכרת. בפופ אפ יוכלו הלקוחות ליהנות מכל הבאגטים שיש בדוכן בנתניה למעט מנת השקשוקה. בהם: חביתת נקניק (35 שקלים), חביתת מרגז (40 שקלים), ועוד (המחירים בדוכן הנתנייתי). 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by לחם חביתה העמוד הרשמי (@lehemhavita)

עמוד האינסטגרם של לחם חביתה

חן זהביאן, מנכ״לית קניון עזריאלי תל אביב: ״בשבועות האחרונים 'לחם חביתה' הפך לתופעה שאי אפשר להתעלם ממנה. מקום המושך אליו לקוחות מכל הארץ. קניון עזריאלי תל אביב שמח לארח את המקום האהוב וימשך לפעול כל העת להוביל טרנדים ולגוון ללקוחותינו עם שלל המותגים הנחשקים ביותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר