אהבתם את הקראנץ' פיסטוק? צפו במבחן הטעימות של הארטיק החדש והמפתיע

לאחר שכל עם ישראל ניסה לשים את ידיו על הלהיט הגדול של הקיץ האחרון, גלידות נסטלה אספו כמה נסיינים כדי לטעום את שלושת הטעמים הכי מבוקשים • אז באילו ארטיקים מדובר, האם צפוי מחסור ומתי זה יקרה? הלכנו לשאול את השאלות הכי קשות, וגם לזלול כמה שיותר מהמתוק הזה

מי יהיה הקראנץ' הבא? צפו בטעימת הטעמים החדשים של גלידת נסטלה // מגיש: אסף הדר, צילום: משה בן שמחון

כששלגון הקראנץ' הגיע אל המדפים רק לפני כמה חודשים, אף אחד לא ציפה שהוא יזכה להצלחה חסרת תקדים ושיהפוך ללהיט הבלתי מעורער של קיץ 2022. הישראלים נחלקו בין אלו שרצו לטעום את הזהב הירוק ולא הצליחו לשים עליו את ידיהם, לבין ברי המזל שהצליחו, זללו ואהבו.

בגלידות נסטלה אהבו את הבאזז שייצר הארטיק, והחליטו לבדוק אפשרות לשלגון נוסף בטעם מיוחד. החברה ערכה אתמול (רביעי) בחירות נוספות, כשמנהלי קבוצת הפייסבוק הפופולרית "רעבים ברעבך" ונסיינים נוספים הגיעו כדי לבחור את הטעם הבא של הקראנץ'. מבין הטעמים שחברי הקבוצה הכי אהבו – קרם ברולה, אלפחורס וקורנפלקס.

הנסיינים המאושרים. מבחן הטעימות, צילום: עמי שומן

הנסיינים התבקשו לדרג כל שלגון מ-1 (פחות טעים) ועד 5 (טעים מאוד), לפי הקריטריונים הבאים: טעם הליבה, קראנצ'יות, מתיקות ונראות. לאחר הדירוג, הנסיינים התבקשו לרשום הערות על כל אחד מהשלגונים בסוף כל טעימה. נדגיש כי שלושת הטעמים הצליחו לבלבל את מיטב השופטים, אך אם אתם ממש חייבים ספוילר – דעו שהקורנפלקס הצליח להשאיר טעם של עוד.

האם אפשר למנוע את המחירים המופרזים שבהם נמכר הארטיק, והאם צפוי להיות חוסר נוסף בשלגונים? התשובות - בווידאו.

הטעם הנבחר יוכרז לקראת מאי 2023, בתקווה להפוך ללהיט הגדול הבא. יש למה לצפות.

 

 

 

 
 
 
לא יכולים לחכות. נסיינית במבחן הטעימות, צילום: עמי שומן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר