כן, נפתח מקום חדש שמוכר רק קרם ברולה

הכירו את "הברוליה", בשורה מתוקה מאוד לכפר סבא ולאזורים הסמוכים לה • בתפריט: קרם ברולה עם שפע של טופינגס • הבונוס: יש גם משלוחים וערכת DIY • צפו בכתבה

צילום: משה בן שמחון

אנחנו תמיד מברכים על מקומות חדשים, בפרט אם הם מעניינים ובפרט אם מדובר בקינוחים. הפעם מדובר במקום חדש וקטן שמתחבא לו אי שם במרכז כפר סבא. קוראים לו "הברוליה" ועיקרו, אם עדיין לא הבנתם מהשם - קרם ברולה.

מדובר בחנות קינוחים כשרה, שעושה כבוד לקינוח ההיסטרי וההיסטורי הזה ומציעה, כחלק מאותו כבוד, קרם ברולה קלאסי לצד כזה בטעמים (פיסטוק, חלווה, פסיפלורה ועוד), ואפילו ספיישלים שכוללים טופינגס מושחתים כאלה ואחרים. כמו כן, ניתן לרכוש מארזים הביתה ויש אפילו ערכת "עשה זאת בעצמך" שמגיעה עם ברנר אישי ושאר המרכיבים הדרושים להרכבה.

"הברוליה" כפר סבא, צילום: נופר לפיד

מאחורי "הברוליה" עומדת מיכל אשכנזי־קהילה, בת 32, אם לתינוקת מכפר סבא, שהפכה את עולם הקינוחים למרכז חייה כבר לפני לא מעט שנים, והפידבקים גרמו לה להישאר. עם הזמן היא החלה להתמקד בקרם ברולה בלבד, להכין ערכות "שרוף זאת בעצמך" במשלוח ןלככב בדוכני פופאפ בשוקי אוכל ובימי "חמישי שמח" בכל חברה שחפצה בכך. עכשיו, כאמור, היא קפצה למים עם מקום משלה, ולא בטוח שהוא יהיה האחרון.

"תמיד הרגשתי חיבור לקינוחים ולמתוקים, אבל לקח לי זמן להבין שזו הדרך שעלי לעשות", מספרת קהילה. "התחלתי להכין קינוחים ומתוקים מכל הצורות והצבעים. לקוחות נהנו וחזרו לקנות את כל המוצרים, אבל תמיד קרם הברולה משך הכי הרבה תשומת לב ולקוחות חוזרים".

תל חי 39, כפר סבא, כשר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר