לפני מספר חודשים פורסמה בתקשורת הודעה די מפתיעה על עסקה לא שגרתית בעולם המסעדנות: רשת האוכל האסיאתי ג'ירף נרכשה על ידי קבוצת "מימי נונו" וזרוע ההשקעות של בנק לאומי בעשרות מיליוני שקלים.
את הפן הכלכלי של עסקת הרכישה הזאת נשאיר נתון לפרשנות של אלו שמבינים בו - כתבי הכלכלה, אבל גם אני, כתב האוכל שאין לו ידע בכלכלה, מבין שעסקה כזו חשובה ליציבות וההמשכיות של שני הצדדים, במיוחד בתקופה כל כך לא יציבה בעולם המסעדות, שמתכתחילה יציבות היא לא הצד החזק בו.
בכל אופן, בין תכנוני ההתרחבות הרבים והתוכניות הגרנדיוזיות לעתיד, חגגו בנונו את כניסת הרשת האסיאתית הוותיקה ל"משפחה" עם שני ערבים חגיגיים בהם אירחו את ג'ירף במטבחי המסעדה האיטלקית שלהם.
לשני ערבים חד פעמיים, שהתמלאו היטב, הגיעו הסושי-מנ'ס והווקים של ג'ירף ומצאו את מקומם בין טאבוני הפיצה וסירי הפסטה של נונו ואיך יצא כל הדבר הזה? זה בדיוק מה שבאנו לבדוק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו