מותג חטיפי השוקולד הפופולארי m&m משיק את חטיפי השוקולד המוכרים בטעם חדש, טעם קרמל. הטעם החדש מצטרף לטעמים המוכרים של m&m: שוקולד חלב, בוטנים, חמאת בוטנים וקריספי.
הטעם החדש מורכב ממילוי קרמל עשיר, כשמסביבו שוקולד חלב, עטוף בציפוי הקראנצ'י והצבעוני. הטועמים שניסו את החטיף אמרו שהטעם השוקולדי והטעים של m&m מורגש אך הקרמל לא משתלב היטב והחטיף מרגיש כמו מרקם של סוכריית טופי שלא מתאימה לכולם וקצת קשה ללעיסה. עם זאת, חובבי סוכריות הקרמל נהנו מהמרקם שמשלב את הסוכריה האהובה עליהם עם השוקולד הטעים.
השקת m&m בטעם קרמל בישראל תהיה במהדורה מוגבלת. האריזות מוצעות במשקל 40 גרם ויימכרו בארבעה שקלים.
אולי סדן רז, מנהלת השיווק של מרס ישראל מספרת כי, "השקת m&m קרמל מהווה חדשנות אמיתית משום שמדובר בשילוב של שני מרקמים שונים. בדרך כלל המילוי ב-m&m הוא שוקולד או בוטנים, והפעם הצליחו לשלב את מרקם הקרמל שהוא קצת דומה לטופי. מדובר בפעם הראשונה שבה יש שילוב של שני מרקמים שונים וזאת בכדי לשפר את חווית הטעם וההנאה מהמוצר".
m&m קרמל הושק בארה"ב בשנה האחרונה והוא נחשב להשקה הכי מוצלחת וגדולה בארה"ב בהשוואה לכל ההשקות שהיו שם בשנה האחרונה.
בכל העולם וגם בישראל הטעם הנמכר ביותר הוא טעם הבוטנים ואחריו ממוקם טעם השוקולד. קטגוריית הקרמל בעולם המזון נמצאת בשנים האחרונות בצמיחה של כ-10% וקרמל הינו הטעם השלישי בגודלו בקטגוריית מוצרי השוקולד".
עד כה המותג יובא לארץ בייבוא מקביל, שלא על ידי מפיץ רשמי. כעת חברת מרס ישראל מפיצה את המוצר לנקודות המכירה השונות. לדבריה, אחד האתגרים שלנו הוא שישראלים תמיד מקשרים את m&m לחו"ל והיום אנחנו עושים מהלך ש-m&m יהיה זמין בכל מקום בארץ ובמחיר נוח לכל כיס".
