ח"כ מהמחנה הממלכתי: "בקרוב נצא מהממשלה"

ח"כ מיכאל ביטון אמר שבמפלגה יפעלו להגיע להסכמות על קיום הבחירות בחודש ספטמבר • "אנחנו רוצים להשלים את משימת החזרת החטופים והביטחון למדינת ישראל", הסביר ביטון את הישארות המפלגה בממשלה

חבר המחנה הממלכתי, ח"כ מיכאל ביטון, אמר היום (ראשון) כי מפלגתו תעזוב את הממשלה בקרוב ותביא הצעה לפיזור הכנסת. כזכור, יו"ר מפלגתו, השר וחבר קבינט המלחמה בני גנץ קרא בעבר להגיע לתאריך בחירות מוסכם בחודש ספטמבר.

"אנחנו נצא מהממשלה הזאת בקרוב, אבל אנחנו רוצים להשלים את משימת החזרת החטופים והחזרת הביטחון למדינת ישראל", אמר ח"כ ביטון ליעקב אילון בראיון לערוץ הכנסת.

בני גנץ: "להגיע לתאריך מוסכם לבחירות בספטמבר"

"אנחנו נביא הצעה לפיזור הכנסת, אנחנו חושבים שזה צריך להיות מוסכם. לצערי לממשלה הזאת יש רוב עם ימין קיצוני מסוכן שמונע ממנה לקבל החלטות נכונות. נפעל לכך שהבחירות יהיו בספטמבר, נפעל להגיע להסכמות. נסיים את משימותינו ונהווה אלטרנטיבה לבנימין נתניהו", אמר חבר המחנה הממלכתי.

כאמור, יו"ר מפלגתו בני גנץ התבטא באופן דומה בעבר. "כדי שנשמור על האחדות ונצליח במשימות שניצבות בפנינו, הציבור חייב לדעת - שבקרוב, נחזור ונבקש את אמונו. שלא נתעלם מאסון 7 באוקטובר וממה שקדם לו. לכן, עלינו להגיע לתאריך בחירות מוסכם במהלך חודש ספטמבר - לקראת שנה למלחמה", אמר אז גנץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר