מעריצי "משחקי הכס", הקשיבו: ג'ורג' ר.ר. מרטין מעדכן לגבי הספר החדש

מחבר סדרת הספרים האהובה, עליה התבססה סדרת הלהיט של HBO, פרסם בבלוג שלו עדכונים חשובים לגבי המשך עבודתו, כולל מידע פנימי מסקרן אודות שיתופי פעולה נוספים עם רשת הטלוויזיה המוערכת

ג'ורג' ר.ר מרטין, צילום: AP

המעריצים השרופים אמנם מחכים בקוצר רוח (וייאוש) לספר השישי בסדרת ספרי "משחקי הכס" של ג'ורג ר.ר מרטין, אבל נראה שהסופר האהוב מעדיף לעשות כל דבר כרגע - פרט לכתיבתו.

בפוסט חדש בבלוג האישי שלו עדכן מרטין את מעריציו ועוקביו באשר לקצב התקדמות כתיבת "רוחות החורף", ספר ההמשך ל"ריקוד עם דרקונים" אותו הוא כותב מאז 2011, או ליתר דיוק - היעדרה של התקדמות כלשהי בנושא.

למרות זאת, הוא סיפר כי הוא נרגש מאוד מפרויקטים אחרים שהוא לוקח בהם חלק, במיוחד למעלה מחמש סדרות חדשות של רשת HBO אשר נמצאות בשלבי פיתוח שונים.

"אני יודע, אני יודע, עבור רבים מכם שם בחוץ רק אחד מהפרויקטים הללו משנה", כתב. "אני מצטער. כולם חשובים לי. כן, כמובן שעודני עובד על 'רוחות החורף'. הצהרתי על כך מאות פעמים באלפי מקומות. הצורך לחזור ולהצהיר על כך שוב ושוב פשוט מתיש". מרטין סיפר שהתקדם רבות עם 'רוחות' בשנת 2020, אך סייג והודה כי כתב "פחות ב-2021...אבל 'פחות' זה לא 'בכלל לא'".

טריילר ראשון לפריקוול "משחקי הכס" - בית הדרקון, HBO

כאמור, חובבי "משחקי הכס" יוכלו להתנחם דווקא במיזמים החדשים, אותם הסופר מוצא מעניינים הרבה יותר מהספר אותו הוא כותב מזה למעלה מעשור. אחד מהם הוא כמובן "בית הדרקון", סדרת ההמשך (או ליתר דיוק - סדרת הבת שעלילתה מתרחשת טרם אירועי הסדרה המקורית), המתוכננת לעלות לשידור בהמשך השנה. HBO כבר שחררה טריילר לסדרה, ומרטין שיתף בפוסט קודם כי צילומי עונתה הראשונה תמו. "מה שיצא לי לראות אהבתי", כתב בפוסט החדש. "אני להוט לראות עוד".

מבט ראשון על "בית הדרקון", צילום: צילום מסך

עוד עדכן מחבר סדרת הספרים האיקונית אודות שלל פרויקטים אחרים שנמצאים בפיתוח, ביניהן שתי סדרות חדשות אשר HBO הודיעה עליהן בשנה שעברה, ששמותיהן נחשפו כ-"תשעה מסעות", "10,000 ספינות". הראשונה, מספר מרטין, שינתה לאחרונה את שמה ל"נחש הים", מכיוון שלדבריו: "רצינו להימנע מהפקת שתי סדרות ששמן נושא ספרה או מספר". על התסריט של "נחש הים" אמון ברונו הלר, יוצר ותסריטאי "רומא", בעוד את "10,000 ספינות" מובילה אמנדה סגל. על פי מרטין, סגל הציגה עד כה שתי גרסאות של התסריט והם "ממשיכים קדימה".

בנוסף עדכן הסופר אודות הגרסה הטלוויזיונית לספר "סיפורי דאנק וביצה", עליה הכריזה הרשת בחודש ינואר של השנה שעברה. "את הסדרה השלישית מוביל סטיב קונראד, אדם אשר נחוש בדעתו לעשות אדפטציה ראויה ונאמנה לספר, שזה בדיוק מה שאני רוצה", כתב. "הדמויות והסיפורים הללו יקרים לי. העונה הראשונה תהיה אדפטציה של הנובלה הראשונה 'The Hedge Knight' ("אביר החומה" או "אביר המשוכה". ע.פ). בניגוד למה שאולי קראתם ברשת, הסדרה לא תיקרא 'דאנק וביצה' - שם שהיה גורם לרבים אשר אינם מכירים את הספר להתבלבל ולחשוב שמדובר בסיטקום. אנו נוטים לקרוא לסדרה 'האביר משבע הממלכות', אך גם לשם 'The Hedge Knight' תומכים".

לבסוף, סיפר ר.ר למעריציו אודות התכנית המאוירות שבעתידה של ווסטרוז. בתחילת 2021 הודיעה HBO על סדרה מצוירת שתעסוק בהיסטוריה של היבשת, אך כעת נראה כי לרשת ישנן לפחות עוד שתי סדרות אנימציה נוספות בקנה. "אסור לי לדבר על רוב הדברים שקורים עכשיו, אבל אני יכול לגלות שהם זזים בקצב מאוד מהיר ואני ממש אוהב חלק מהאמנות שאני חוזה בה", כתב, וחשף כי אחת הסדרות נקראת נכון לעכשיו "אימפריית הזהב". "יש לנו תסריטאי צעיר ונהדר שעובד עליה, ואני חושב שהאנימציה בה פשוט יפהפייה", הוסיף. "הייתי מספר לכם יותר לו הייתי יכול, אבל אני לא יכול להוסיף עוד מילה על יתר הסדרות המצוירות. עדיין לא", סיכם את דבריו.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר