כך הפכה אודליה הלוי מראש העין לעוזרת התובע ג'ק מקוי ב"חוק וסדר"

"שמישהו יצבוט אותי" אומרת הלוי, שהצליחה להתברג לסדרה האייקונית - שעושה קאמבק אחרי 12 שנה

הלוי Iשנייה מימין) בקאסט של "חוק וסדר", צילום: NBC

הלילה עולה בארה"ב עונה חדשה של סדרת הדרמה האייקונית "חוק וסדר", 12 שנים אחרי שירדה מהמסך. לקאסט של העונה החדשה הצטרפה שחקנית חיזוק ישראלית: אודליה הלוי.
"חוק וסדר" עלתה ב־1990 וצברה מוניטין כאחת הדרמות המוערכות. היוצר שלה הוא דיק וולף, מי שאחראי בעשור האחרון לתאגידי הטלוויזיה המצליחים "שיקגו FIRE" ו"FBI", על סדרות הבת שלהם.

ב"חוק וסדר" כל פרק עומד למעשה בפני עצמו ומתמקד בפשע כלשהו, שנחקר על ידי משטרת ניו יורק ואז עובר לטיפול התביעה ומגיע לבית המשפט. הסדרה, שנגעה בסוגיות חברתיות ומוסריות, זכתה לפופולריות רבה ולביקורות אוהדות, מה שהוביל לשורה של סדרות בת, ובהן "חוק וסדר: מדור מיוחד" (בכיכובה של מרישקה הרגיטאי) שעדיין רצה בהצלחה, ובעונתה ה־23 היא מדורגת כאחת הדרמות הנצפות בארה"ב.

ב"חוק וסדר" כיכבו לאורך השנים שחקנים כמו כריס נות' (ביג מ"סקס והעיר הגדולה") וג'רי אורבך המנוח, ולצד הקאסט הקבוע היו שחקנים אורחים שהתחלפו מדי פרק. הסדרה ירדה מהמסך בתום עונתה ה־20 במאי 2010, כחלק מבניית לוח שידורים חדש ברשת NBC. אולם תאגיד "חוק וסדר" המשיך לשמור על כוחו בשידורים חוזרים. כמו כן, זכויות השידור לסדרה נמכרו לשירות הסטרימינג פיקוק. זה הוביל להחלטה להשיב אותה אל המסך לעונה 21.

את הקאמבק מוביל סם ווטרסטון ("גרייס ופרנקי"), בדמות התובע המחוזי ג'ק מקוי. השחקן אנתוני אנדרסון ("שחור כזה") חוזר לגלם את בלש המשטרה קווין ברנד, ואליהם מצטרפים שחקנים חדשים כמו יו דנסי ("חניבעל") ואודליה הלוי הישראלית, שמגלמים עוזרים במשרד התובע המחוזי.

הלוי, שנולדה וגדלה במשפחה דתית בראש העין, הגיעה ללוס אנג'לס בגיל 20 כדי ללמוד משחק, ומאז היא שם, מפלסת דרכה בתעשייה. היא הופיעה בעבר בתפקידי אורח בסדרות כמו "מייק ומולי" ו"NCIS", והתפקיד ב"חוק וסדר" הוא התפקיד המשמעותי הראשון שלה.

אודליה הלוי בסדרה, צילום: NBC

בפאנל מקוון שקיימה רשת NBC לקידום הסדרה, אמרה הלוי: "זה עדיין חלום מבחינתי, שמישהו יצבוט אותי. מאז שהייתי ילדה שגדלה בארץ זרה, צפיתי בסדרה יחד עם אמא שלי. אמרתי לה 'אני רוצה להיות כמו הדמות הזאת, אני רוצה להיות עורכת דין', ואמא שלי ענתה 'לא, את רק רוצה לגלם עורכת דין בטלוויזיה'. אז הנה, שנים לאחר מכן אני מוצאת את עצמי בתפקיד הזה במשרד התובע המחוזי בסדרה שהייתי צופה בה מדי שבוע, זה חלום. אני לומדת כל כך הרבה מהשחקנים שלצידי ונהנית מכל דקה".

סם ווטרסטון אמר בפאנל כי "היוצר דיק וולף אף פעם לא הפסיק לדבר על חזרתה של הסדרה למסך, ואנחנו כאן הודות לנחישות שלו. לדעתו זו היתה טעות להוריד את הסדרה. חזרנו כי כבר לא מייצרים סדרות כאלה, אבל הקהל עדיין רעב לצפות בהן. הסדרה אקטואלית וממשיכה להתכתב עם מקרים אמיתיים שרואים בחדשות, ולכן היא תמיד מספקת את הסחורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר