תגידו, קשת, לא הגזמתם קצת עם העניין של שמלא?

מסע הפרידה מהמשתתף הכי בולט של "נינג'ה ישראל" העלה אותו לדרגת גיבור על שפושט את הגלימה, ומשאיר אותנו בלי מישהו שיציל את העולם

יובל שמלא ב"נינג'ה ישראל", צילום: קשת 12

בוקר־בוקר מתעורר סופרמן עם שחר, מגהץ את הגלימה האדומה שלו, מבריק את עדשות משקפיו ומתיישב לאכול קורנפלקס. מייד לאחר מכן הוא פושט חולצה, מזנק בין מכשולים, מטפס על קירות, מציל את העולם ומדגמן בקמפיינים עם בר רפאלי. אבל לאחרונה אין כל כך עניין בהצלת העולם כי העולם כבר נחרב, ולכן סופרמן משועמם, מיצה את עצמו, ועכשיו הוא פורש ומחפש אתגרים חדשים.

ככה נבנה עבורנו הפרק האחרון במסע הפרידה של סופרמן מהפריים־טיים של קשת 12. במשך שלוש שנים עבדו בהפקת "נינג'ה ישראל" כדי להעצים את דמותו של יובל שמלא לדרגה המקבילה לגיבור־על. "מלך המלכים", כינה אותו ניב רסקין בשידור. בנו עליו עונות שלמות, הפכו אותו למודל לחיקוי, דמות על־אנושית - והגיעה העת לקצור קבלות.

הרבה לפני ששמלא זינק למסלול בפרק ששודר אמש, רץ על המסך שעון שספר לאחור, שלשום שידרו בחדשות כתבה עליו, ובתוכנית הבוקר ראיינו אותו על השאגה הייחודית שלו. בין השידורים הוקרנו מסרים מצולמים ששלחו לו חברים ויריבים, וכמות הפרומואים ששובצה ביומיים האחרונים בוודאי שברה שיא היסטורי. רגע לפני שהוא לובש חולצה ונוטש את הריאליטי, סופרמן נקרא למשימה כמעט אחרונה: לרסק את השקת ריאליטי המסעדות החדש של הערוץ המקביל.

לאטרקציות ובילויים עד 100 שקל הקליקו כאן

"התעוררתי היום בבוקר בידיעה שאני חוזר לכאן בפעם הרביעית והאחרונה", אמר, וצילומי סלואו־מושן שלו בגופייה כתומה מביט אל האופק התערבבו עם קליפ סטייל "חיים שכאלה" והצהיר: "זה חד־משמעית הניסיון האחרון שלי לטפס על המידוריאמה ולהיות הנינג'ה ה־16 בעולם". אבל זה היה כל כך אינטנסיבי, שכצופה כל מה שהשתוקקתי לו היה ששמלא יחליק כבר למים ויפסיקו לדבר על סופרמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר