המנצחת בפרק הראשון של "המסעדה הבאה של ישראל" | צילום: רשת 13

אז המנצחת ה"אלמונית" שלכם היא בעצם בת של אחד המסעדנים הכי מצליחים בארץ?

הריאליטי החדש של רשת 13, "המסעדה הבאה של ישראל", עובדת מצוין, אבל בסוף גם פה ההחלטות השיווקיות הן המרכז

"עשר דקות מהרגע שנכריז מי מהם עובר את האודישן - המסעדה הזאת תהיה מוזמנת לשבוע, סולד אאוט", הסביר בביטחון השף אסף גרניט לחבריו השופטים בסיום פרק הבכורה של "המסעדה הבאה של ישראל". וזה אכן ניסוי מעניין ויוצא דופן, שבעקבותיו נגלה בקרוב אם מספיק עבור הישראלים לשמוע שפים בטלוויזיה מהללים מנות ומסעדנים כדי שהם מייד ירוצו לבזבז את כספם במסעדת בוטיק קונספטואלית מבלי להבין לאן הם נכנסים.

כי אם הבנתי נכון, זה כנראה הפורמט של הריאליטי החדש שהושק אמש ברשת. ארבעה קונספטים של מסעדות (שתיים מהן אתמול היו בהובלת מפורסמים כמו אביבה אבידן והראפר לוקץ') עמדו למבחן טעימה, שירות, נראות וקבלת החלטות ברגעי סרוויס אצל השופטים אסף גרניט, יוסי שטרית, מושיק רוט ורותי רוסו.

המנצחת לבסוף היתה הבת של הבעלים של אחת המסעדות הפופולריות והמבוקשות בארץ, ומהבוקר אפשר לטעום את מטעמיה שראינו אתמול על המסך, ולא צריך להסביר את המחשבה השיווקית שעומדת מאחורי הבחירה דווקא בה לערב הפתיחה. ההחלטה גם הוכיחה את עצמה מיידית כשזמן קצר לאחר סיום הפרק הודיעו ברשת שהאתר שדרכו אפשר להזמין מקומות למסעדה החדשה - קרס מרוב עומס.

למבצעים מעולים במסעדות הקליקו כאן

כתוכנית "המסעדה הבאה של ישראל" עצמה עבדה מצוין, העבירה את השופטים חוויות מגוונות, ובהחלט עוררה תיאבון אצל צופים רעבים. ועדיין, אחרי הפרק הראשון לא הצלחתי להבין לאן נעלמה המנחה רותם ישראל, מה צריך כדי לנצח בסוף התחרות, מהי השפעת הקהל, ובעיקר כמה עולה לנו כל הארוחה הזאת?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו