נטפליקס לא תמשיך עם "פגע וברח"

סדרת המתח של ליאור רז ואבי יששכרוף לא תזכה לעונה שנייה, כך הודיעה ענקית הסטרימינג • ההודעה פורסמה שישה שבועות בלבד לאחר עליית הסדרה

ליאור רז ב"פגע וברח", צילום: נטפליקס

אכזבה: נטפליקס החליטה לבטל את הסדרה "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף שישה שבועות אחרי שעלתה.

ענקית הסטרימינג הודיעה כי סדרת המתח של רז ויששכרוף, שאותה יצרו עם התסריטאיות האמריקניות דון פרסטוויץ' וניקול יורקין, אשר התקבלה בביקורות חלוקות - לא תזכה לעונה שנייה. זאת על אף שבימים הראשונים לאחר השקתה באוגוסט דווח כי היא בין עשר הסדרות הנצפות בשירות והיא אף התברגה לדירוג מדד נילסן של תוכן בסטרימינג.

רז גם כיכב בסדרה בתור שגב, מדריך טיולים ישראלי שאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח בנסיבות מסתוריות, שמביאות אותו לצאת למסע לגלות את זהותה האמיתי והקשר שלה לסוכנות הביון האמריקנית. בסדרה שיחקו גם גל תורן, יעל שרוני וליאור אשכנזי, לצד השחקנים האמריקנים סאנה ליית'ן וגרג הנרי. הסדרה הצטלמה בניו יורק ובארץ, כולל צילומים שהחלו לפני פרוץ מגיפת הקורונה, שעיכבה את ההפקה.

הפרויקט הוכרז כבר בקיץ 2018, במסגרת ההתקשרות של רז ויששכרוף עם נטפליקס הודות להצלחה של "פאודה", שנרכשה מ-yes והופצה בהצלחה על ידי הספקית ברחבי העולם.

נטפליקס כבר ידועה בהוליווד בהחלטות דרמטיות די מהירות לגבי סדרות מקור חדשות שהיא מעלה, מתוך אסטרטגיה שיווקית להשקה בקול תרועה רמה בציפייה שהבאזז הראשוני יביא בהתחלה מנויים רבים שייצפו בתוכן ויתמידו איתו. אולם ברגע שהמומנטום דועך והתוכן לא ממשיך לייצר עוד צפיות - ההחלטה היא לבטל לאלתר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר