אור שפיץ: אני מקווה שתמיר יזכה בגמר "האח הגדול"

המתמודדת, שהודחה רגע לפני הגמר, מדברת על האכזבה, על החשש לעזוב עסק מצליח ועל מה באמת קרה בתוך הבית בינה לבין אייל ברקובר

אור שפיץ, צילום: רשת 13

הקונדיטורית אור שפיץ היתה כבר עם רגל אחת בגמר "האח הגדול", שיתקיים הערב ברשת 13, אבל אז הודיעו בהפקה שבגמר ישתתפו ארבעה דיירים בלבד, והיא נאלצה לעזוב את הבית רגע לפני השיא.

"זה בדיוק מה שקרה לי ב'בייק אוף'", מספרת שפיץ שהתגלתה בריאליטי האפייה של קשת 12. "ממש חששתי מזה, וגם דיברתי על זה בחדר האח. בשנייה שבישרו לי שלא אהיה בגמר - התבאסתי, כי זה מאכזב ברמות. אבל אחרי שיצאתי מהבית וחזרתי לחיים שלי, הכל הסתדר".

חשבת שתגיעי כל כך רחוק?

"כשנכנסתי ל'האח הגדול' לא חשבתי בכלל לאן זה הולך. נכנסתי בגישה של 'יאללה, חוויה, וקצת להיות בחופש'. אבל ככל שהתקדמתי, עברתי הדחה ועוד הדחה, ברור שרציתי להיות בגמר. בהדחה הלפני אחרונה, כשנשארנו רק טיטי ואני, הופתעתי שהיא הודחה".

איך עוברים את ההדחות האלה?

"הייתי עצובה על כל מי שהודח, למעט ג'קו אייזנברג, שלא היה לי חיבור איתו. כצופה בבית אף פעם לא הבנתי למה הדיירים בוכים כשמישהו מודח, זה הצחיק אותי, אבל היום אני מבינה את זה. נוצר בבית חיבור רגשי עמוק מאוד".

מצד שני כל הדחה מקרבת לגמר.
"נכון, ולכן אתה מגיע להדחה ברגשות מעורבים. מצד אחד אתה מתקרב לסוף, ומצד שני באסה שחבר שלך הולך".

רביעיית הגמר: תמיר ורדי, שרית פולק, עומר ברזני ואורן חזן, מיכה לובטון

עכשיו כשאת בחוץ, יש סיכוי שיקרה משהו עם אייל ברקובר?

"ראיתי בתעודת זהות שלו שהוא 'אוהב בחורות'. אני לא רוצה בחור שאוהב בחורות, אלא שיאהב אותי. אייל מקסים, אבל לא רציני. ובלי קשר, אני לא יודעת עד כמה הייתי מוכנה לפתח קשר רציני מול מאה מצלמות".

עזבת מאחורייך עסק. לא פחדת להתנתק ממנו?

"זה היה אחד מהדברים הכי קשים שעשיתי בחיים שלי. מגיל 18 אני עובדת סביב השעון, וזו פעם ראשונה בחיים ששיחררתי, אבל גיליתי שזה אפשרי ושיש לי צוות קטלני. כשיצאתי מהבית, הדבר הראשון ששאלתי הוא אם הכל בסדר בבייקרי".

ולא פחדת שהשתתפות ב"האח הגדול" תפגע בך בעולם העסקים?

"מאוד פחדתי מזה. לפעמים בפגישות מתייחסים אלי כאל 'חמודה', ומופתעים שאני מנהלת מו"מ. חששתי שאם אכנס לבית, הרצינות שלי תיפגע. אבל הכל עבר בסדר ואני מרוצה".

מי לדעתך צריך לנצח הערב?

"אני באמת אוהבת את כולם, וזו לא קלישאה, אבל הכי הייתי רוצה שתמיר יגשים את עצמו. הזכייה תעשה לו רק טוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר