ברוך דיין האמת: רוני דניאל הלך לעולמו

הכתב והפרשן לענייני צבא וביטחון של חדשות 12 נפטר בגיל 73 • היה אחד מהעיתונאים הוותיקים בחברת החדשות

יום בחייו של רוני דניאל

טרגדיה: הפרשן הצבאי של חדשות 12, רוני דניאל, נפטר מדום לב ונמצא בביתו ללא רוח חיים. האירוע המצער התרחש הבוקר (שני).

דניאל, 73, היה אחד העיתונאים הוותיקים בחברת החדשות. הוא התחיל את דרכו העיתונאית בתחילת שנות ה-70 ככתב חקלאות בקול ישראל. זמן קצר לאחר מכן עבר לתפקיד הכתב הצבאי ולתפקיד מנהל המערכת של קול ישראל בתל אביב.

בתחילת שנות ה-90 עבר לטלוויזיה כמגיש התוכנית "תיק תקשורת", ובשנת 1993 הצטרף לחברת החדשות. דניאל נחשב לכתב פטריוטי ולוחמני במיוחד - סגנון שגרר לא מעט ביקורת כלפיו.

הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. 

רוני דניאל, אורן בן חקון

דני קושמרו: "רוני היה ב'אולפן שישי' מאז שהתוכנית נולדה. הוא היה איש אהוב מאוד על כל המערכת ואנשי החדשות, היה איש סוער שבאמת הארץ הזו חשובה לו, שהביטחון והחקלאות של הארץ היו חשובים לו, היה איש אמת ואדם שיחסר מאוד לכולנו".

דני רופ: "הוא היה מקצוען וטוטאלי בעבודה שלו. רוני היה אדם שלא מפחד מאף אחד, ישר כמו סרגל ואיש שיחה מקסים. הוא  נראה קשוח כלפי חוץ, אבל בפנים היה לו לב רגיש. אני מאוד עצוב".

גורם במערכת החדשות סיפר: "רוני דניאל ואמנון אברמוביץ' חלקו אותו חדר במערכת בתל אביב, והיו ביניהם לא פעם חילוקי דעות לא קלים בנושאים שונים - אבל מעל כל זה השניים אהבו אחד את השני והיו בקשר קרוב וטוב. האירוע מלמד מה חשוב בחיים, וזה הבריאות של כולנו, מעל כל מחלוקת או דבר אחר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר