שיחה פתוחה בין ג'ודי ניר מוזס לאחיינית שלה, נועה מוזס, חושפת את הקשיים והמתחים הזוגיים של כוכבת "חתונה ממבט ראשון" עם בן זוגה לתוכנית, ארי גולדברג. במהלך המפגש, ששודר בפרק האחרון, שיתפה נועה במורכבות הדינמיקה ביניהם, מה שגרר תגובה ישירה ואופיינית מצד דודתה על חוסר הסבלנות שלה במערכות יחסים ועל הדרך שבה היא מנהלת ויכוחים.
במהלך המפגש, נועה פרקה את התסכול העמוק מהתנהלותו של ארי ושיתפה בציטוטים ישירים את הרגע שבו נסדקה האווירה החיובית ביניהם: "הוא אומר לי 'אנחנו צריכים לדבר, לא טוב לי'", תיארה נועה את הלחץ שבו היתה נתונה. לדבריה, העיתוי של השיחה פגע בה במיוחד לאחר תקופה שנראתה מוצלחת: "אמרתי מה? כאילו היה לנו סופ"ש. כבר נקשרתי אליו, אז נהיה לי ממש עצוב".
מוזס המשיכה והסבירה לדודתה את הקושי האמיתי שלה לתמרן בין הלחץ המקצועי לבין הניסיון להציל את היחסים מול המצלמות: "אני בעבודה ואני כאילו מחזיקה את עצמי. אתה לא רואה איזה מאמץ אני עושה וכמה אני נפתחת", אמרה והביעה חוסר הבנה לגבי הצורך להציף מחדש את אותן נקודות קושי: "אז למה עכשיו לחזור?".
שיחות ארוכות ומבחן הסבלנות
"מזל שהוא לא יוצא איתי", פתחה ג'ודי ניר מוזס וגילתה אמפתיה לקושי של אחייניתה, כשהיא לוקחת את האש אליה ומודה שלה עצמה אין את אורך הרוח הנדרש לסגנון השיחות של ארי. "שיחות ארוכות, בעיקרון זה צריך סבלנות", הסבירה והוסיפה בשעשוע לגבי הסיכויים שלה עצמה להחזיק מעמד בקשר כזה: "אני והוא נראה לי מחזיקים בדיוק שש דקות וזהו".
בהמשך, כדי להקליל את האווירה, שיתפה ג'ודי בדוגמה אישית על המזג החם שלה מול בן זוגה (כיום לשעבר) אבי: "כמו ביום שישי שהייתי עצבנית... את זוכרת שכמעט שברתי לו את הראש מעצבים? רק שהוא לא ישמע... ועבר לי".
