הפרובוקציה חזרה כבומרנג

קמפיין פרסומת מוזר מלכתחילה של חברת טורנדו החריב למפרסמים את המוניטין בגלל ההתעקשות לדבוק בפרזנטור השנוי במחלוקת אליהו יוסיאן • נדמה רק מזגן חזק מאוד יוכל לקרר את השריפה הזאת

אליהו יוסיאן בפרסומת של טורנדו. צילום: צילום מסך מתוך הפרסומת

יש רגעים שאנחנו רק יכולים לתפוס את הראש ולא להבין איך משהו שהיה ברור, שקוף וצפוי - מתפוצץ בפרצוף לאנשים ששפכו עליו המון כסף ומוניטין, והיו בטוחים שכולם טועים ורק הם צודקים.

וככה קמפיין פרסומת מוזר מלכתחילה של חברת המזגנים טורנדו החריב למפרסמים את המותג בגלל ההתעקשות לדבוק בפרזנטור השנוי במחלוקת אליהו יוסיאן, שדעותיו הקיצוניות שוב עלו לכותרות כשהציע היום (שלישי) לשרוף את גופתו ואת נשמתו של נשיא העליון לשעבר, אהרן ברק.

ואותם האנשים שהתעקשו שיוסיאן הוא בסך הכל ליצן של התקופה ולכן לגיטימי להשאיר את הפרסומת באוויר עד אתמול - הם האנשים שיצטרכו להציל מותג שנשרף. רק מזגן חזק יוכל לקרר את השריפה הזאת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר