זה באמת טירוף: חודש יוני עמוס בסדרות שוות שלא תרצו לפספס

צחי הלוי בסדרת מתח שבדית, העולם של "חוק וסדר" מגיע לקנדה, התשובה הבריטית של אמאזון ל"ברידג'רטון", התקווה הישראלית הגדולה לקראת פסטיבל הסדרות של מונטה קרלו ועוד • מקווים שיש לכם מספיק עמודים ריקים בדרכון, מפני שיוני 2024 עמוס בהפקות בינלאומית חדשות שייקחו אתכם למסע מסביב לגלובוס

מתוך הסדרה "טיפול לילי". צילום: איתן חתוכה

5 ביוני

"בן ערובה" - HOT

הנה משפט שאף פעם לא חשבנו שנכתוב: צחי הלוי משתתף בדרמת מתח שבדית, שעוקבת אחרי טיסה חטופה משטוקהולם לארה"ב ועליה פצצה שתתפוצץ אם דרישות החוטפים לא ייענו. שני שוטרים שבדים עושים כמיטב יכולתם לנטרל את הפצצה המעופפת והמתקתקת לפני שהזמן ייגמר, וגם טייס המשנה נרתם למשימה. ומה עם צחי? הוא מגלם דמות בשם סעיד, שלפי הטריילר מבלה זמן רב מאחורי סורג ובריח. רגע, עוד פעם מלהקים שחקן ישראלי לגילום טרוריסט ערבי מרושע? נראה שהתשובה לא בדיוק ברורה, אז נחכה ברשותכם עם הקביעה הזו. 6 פרקים.

"מלחמת הכוכבים: האקוליט" - דיסני+

עוד חודש, עוד גיחה ליקום של "מלחמת הכוכבים". הפעם מדובר במעין פריקוול לתשעת סרטי הקולנוע הראשיים של הסאגה, שמתרחש בתקופת האימפריה הגבוהה, בערך מאה שנים לפני מאורעות "אימת הפאנטום". במרכז העניינים: מאסטר ג'דיי מוערך בשם סול (לי יונג-ג'ה מ"משחק הדיונון", שלמד אנגלית במיוחד בשביל התפקיד הזה). הבחור חוקר סדרת פשעים שמובילה אותו למסלול התנגשות עם מיי - פדוואנית (תלמידת ג'דיי) לשעבר שהפכה ללוחמת מסוכנת בזכות עצמה (אמנדלה סטנברג, "הכול, הכול" וגם רו מ"משחקי הרעב" - זוכרים?). עוד מנופפת בחרב האור שלה בתפקיד משני: קרי-אן מוס ("מטריקס") כמאסטרית ג'דיי עם קבלות. 8 פרקים.

6 ביוני

"חוק וסדר כוונה פלילית: טורונטו" - yes

תרצו קצת סירופ מייפל מעל החוק והסדר שלכם? הספינאוף החדש של מותג המדיה המשטרתי מתרחש הפעם בעיר הגדולה ביותר בקנדה, ו"מבוסס על סיפורים שנלקחו הישר מעמודי החדשות המקומיים". נו, אתם כבר אמורים להכיר את הנוסחה. הסדרה, שעוקבת אחרי יחידת בלשים מובחרת במשטרת טורונטו, הושקה בקנדה בפברואר האחרון והפכה תוך זמן קצר לדרמת הפריים טיים המובילה במדינה. האמת היא שתמיד חשדנו שמשהו מסתתר מאחורי מפלי הניאגרה האלה. 10 פרקים.

7 ביוני

"Becoming Karl Lagerfeld" - דיסני+

סליחה, מה אתם לובשים? אנחנו זרקנו על עצמנו קארל לאגרפלד, לפחות להיום. המיני סדרה החדשה של דיסני+ עוסקת בהפיכתו של המעצב הגרמני הצעיר (דניאל ברוהל, ברון זמו מהיקום הקולנועי של מארוול) לאגדת הוט קוטור בסצנת הסטייל הצרפתית - מהימים הראשונים שבהם הסתפק בעיצוב הלבשת המונים זולה, ועד לתקופת הזוהר שבה היה חתום על מחלצות שההמונים רק יכולים לחלום עליהן. בקולקציה החדשה: מלחמות אגו, מסיבות ראוותניות, תשוקה הרסנית והרבה מאוד שיק פריזאי. עוד בתמונה: איב סאן לורן, מרלן דיטריך, אנדי וורהול ואושיות אופנתיות נוספות. הסדרה דוברת צרפתית. 6 פרקים.

12 ביוני

"מתחת לגשר" - דיסני+

זו ככל הנראה סדרת הפשע האמיתי שתרתק אתכם החודש למסך. רינה ורק היתה נערה קנדית בת 14, שיצאה יום אחד למסיבה עם חברות אבל מעולם לא שבה ממנה. אותן "חברות" הואשמו בסופו של דבר ברצח, והסדרה שואפת לספק למקרה המצמרר הזה פרשנות דרך נקודת מבטן של שוטרת מקומית (לילי גלדסטון, "רוצחי פרח הירח") והסופרת רבקה גודפריי (ריילי קיאו, "דייזי ג'ונס והסיקס"). אותה גודפריי כתבה למעשה ספר על הרצח, והסדרה בעצם מבוססת על הספר. 8 פרקים.

 "בחזקת חף מפשע" - אפל TV+

ג'ייק ג'ילנהול מככב בסדרת מתח משפטית מבית היוצר של דייויד אי. קלי ("אלי מקביל", "בוסטון ליגל", "שקרים גדולים קטנים"), המבוססת על ספר באותו השם מ-1987 (שאף זכה ב-1990 לעיבוד קולנועי מצליח עם הריסון פורד). העלילה הפתלתלה על קצה פטיש השופט: תובע מוערך משיקגו (ג'ילנהול) הופך לחשוד המרכזי במקרה רצח מחריד של אחת מעמיתותיו - שככל הנראה היתה קצת יותר מסתם עמיתה. הנאשם אמנם מוגדר בחזקת חף מפשע, אבל לכו תגידו את זה למשפחה המתפרקת שלו, לבאזז התקשורתי המציק ולכל מה שמסביב. לא נעים. עוד משתתפים: פיטר סארסגארד ("דופסיק"), או.טי. פגנבל ("סיפורה של שפחה") ורות נגה ("פריצ'ר", "לאבינג").

21 ביוני

"כנופיות גליסיה" - נטפליקס

אנה, עורכת דין מנוסה, עוברת להתגורר בעיירה הספרדית הקטנה קמבדוס כדי לפתוח שם דף חדש. אבל כשדניאל, בנו של ברון סמים אכזר שמנהל במקום אביו הכלוא את ראש כנופיית הפשע המקומית, מתעדכן על בואה של התושבת החדשה, וחושד שמשהו לא כשורה. ואכן, כשהיא מסתמכת על הקילומטראז' שלה באחת מהפירמות המשפטיות המובילות של מדריד, מתברר שאנה נחושה לסגור כמה חשבונות פתוחים מעברה, ואולי המעבר שלה לקמבדוס לא כזה תמים (ובואו, ברור שהוא לא). כל זאת ועוד בדרמת הפשע החדשה והמסקרנת של נטפליקס. הסדרה דוברת ספרדית. 8 פרקים.

27 ביוני

"My Lady Jane" - אמאזון פריים וידאו

ממש לא מבוסס על סיפור אמיתי, אולי רק קצת. ההיסטוריה מלמדת כי בשנת 1553 הייתה ג'יין גריי, נינתו המבריקה של הנרי השביעי, מלכת אנגליה במשך תשעה ימים בלבד. בסופו של דבר היא הוצאה להורג בגיל 16, לאחר שנקבע כי ההמלכה שלה לא היתה חוקית. סדרת ההרפתקאות הנועזת של אמאזון, הפקה בריטית שמבוססת על סדרת ספרים, מעניקה לסיפור טוויסט אלטרנטיבי ומספקת הצצה לחייה של גריי, אחרי שהצליחה להינצל מעריפת הראש ומחליטה להקדיש את חייה להרפתקאות, לרומנטיקה ולהוללות - כי גם למלכות בדימוס מגיע לעשות כיף חיים. ורק שתדעו - עיתון ה"דיילי מייל" מחשיב את הסדרה הזו כתשובה של אמאזון ל"ברידג'רטון", בדיוק מהסיבות שאתם חושבים. תתחילו להזיע. 8 פרקים.

30 ביוני

"טיפול לילי - yes

נעדכן שהדרמה המקורית בכיכובם של יוסף סוויד, לוסי איוב, שירה האס, דאנה איבגי, נורית גלרון ועוד רבים וטובים תעלה לשידור בסוף החודש, וזאת אחרי שתתחרה בקרוב על פרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות היוקרתי של מונטה קרלו. לואי מנסור (סוויד) הוא פסיכולוג קליני שמגדל את שני ילדיו לבדו, אחרי שאשתו התאבדה. הצורך לטפל בילדיו בשעות היום מאלץ את לואי לעבור לעבוד בקליניקה שלו בשעות הקטנות של הלילה, ושם, במשמרת החדשה שלו, הוא פוגש מטופלים שחיים את תל אביב כשכולם ישנים - ורוצים לדבר על זה. מחזיקים אצבעות במונטה קרלו!

חוזרות ושוות

העונה השלישית של "ברוכים הבאים לרקסהאם" תבקיע שלושער (אלא מה?) ב-12 ביוני בדיסני+; החלק השני של העונה השלישית של ברידג'רטון תעשה לנו שמח בכרכרה ב-13 ביוני בנטפליקס; העונה הרביעית של "הבנים" תלמד את מארוול דבר או שניים ב-13 ביוני באמאזון פריים וידאו; העונה ה-17 של "מחשבות פליליות" תעשה צדק ב-14 ביוני בדיסני+; העונה הרביעית של "פני הרוע" תעשה לכם רק טוב ב-15 ביוני ב-yes; העונה השנייה של "בית הדרקון" תנשוף אש ב-yes, HOT וסלקום  TVב-17 ביוני; העונה השנייה של "קולין מהנהלת חשבונות" תגיש לכם דו"ח מס הכנסה מושלם ב-19 ביוני ב-yes; העונה השנייה של "ספינה טרופה" תעשה מכם סושי ב-20 ביוני ב-yes  ו-HOT. החלק הראשון של העונה השנייה של "מופע שנות ה-90" תחזיר אותנו לניינטיז ב-27 ביוני בנטפליקס; העונה השנייה של "הלב של סאליבן" תגרום לכם להחסיר פעימה ב-27 ביוני ב-yes.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר