עמית סגל מגיב לדרוקר על תחקיר מירי רגב: ״סגירת חשבון ישן איתי"

עיתונאי "חדשות 12" מתח ביקורת על טענה שהעלה נגדו עיתונאי "חדשות 13" במסגרת התחקיר על שרת התחבורה • "אני מזמין את דרוקר להשתדל עוד קצת להיות הגון, מניסיון - זה תמיד משתלם בסוף, גם אם זה בא על חשבון כותרת לא מדויקת"

עמית סגל ורביב דרוקר. צילום: אריק סולטן וגדעון מרקוביץ'

בעקבות שידור התחקיר של רביב דרוקר על השרה מירי רגב בתוכנית "המקור" (ערוץ 13), הגיב העיתונאי עמית סגל מערוץ 12 המתחרה להחלטתו של דרוקר "לסגור אתו חשבון" באמצעות שימוש בקטעי ארכיון של רגב שפורסמו קודם לכן על ידי סגל.

"היה סיפור גדול על מירי רגב, חבל שכמו שקורה לו לעיתים הוא לא התאפק והגזים קצת בניסיונו לסגור איתי חשבון ישן", כתב סגל ברשתות החברתיות שלו. "לכן, הוא כנראה שכח לציין בתחקיר שסירבתי למחוק את הסרטון עם הסאונד 'סע-סע' על אף בקשת לשכת רגב. אני כותב 'שכח', כי אני בטוח שהוא בדק, ובטוח שאם הייתי מוחק זה היה מצוין בגדול".

גלנט מתערב: תיעוד העימות בין אנשי רגב לאנשי שב"כ

"ייתכן גם שלגמרי בטעות ולא ממניעים זרים הוא ערבב בין שני סרטונים שונים - סרטון הדחיפה של מאבטח השב״כ את רגב מחוץ לרכב שעליו כתבתי, וסרטון ה'סע-סע' בתוך הרכב שפורסם אצלי בטלגרם, בטיקטוק וכמובן בפוש בולט בחדשות 12", הוסיף סגל. 

בתחקיר של דרוקר נטען, בין היתר, כי אנשיה של רגב שלחו לסגל את סרטון התקרית של הנהג שלה עם מאבטחי השב"כ, כדי להוכיח שלא הייתה דריסה. אלא שבטעות, הם שלחו אותו עם סאונד כשהיא אומרת לנהג "סע סע", כשהמאבטחים מול הרכב, כלומר עלולים להידרס.

תחקיר המקור על מירי רגב, צילום: מתוך ערוץ 13

לאחר מכן, לכאורה, ביקשו מעמית סגל למחוק את הסרטון עם הסאונד כדי שלא ישמעו שרגב מפצירה בנהג לנסוע ולסכן את המאבטחים. בהודעתו של סגל הוא אומר כי לא כך הם פני הדברים.

"אני מזמין את כל מי שיש לו סרטונים מעניינים להמשיך ולשלוח לי, ואת דרוקר להשתדל עוד קצת יותר להיות הגון, מניסיון - זה תמיד משתלם בסוף גם אם זה בא על חשבון כותרת לא מדויקת", סיכם סגל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר