שחקן "משחקי הכס" הלך לעולמו

איאן גלדר, המוכר כקוואן לניסטר בסדרת הלהיט של רשת HBO, נפטר • בן זוגו, השחקן בן דניאלס, ספד לו בפוסט ששיתף באינסטגרם • "לשנינו לא היה מושג שהכל יקרה כל כך מהר"

"משחקי הכס". צילום: באדיבות yes

השחקן הבריטי איאן גלדר, שגילם את קוואן לניסטר ב"משחקי הכס", סדרת הפולחן של HBO, נפטר ביום שני לאחר מאבק בסרטן כיס המרה, כך אישר אתמול (שלישי) בן זוגו השחקן בן דניאלס בפוסט ששיתף באינסטגרם שלו. הוא היה בן 74 במותו.

"בצער עצום ולב כבד השבור למיליוני רסיסים, אני משאיר את הפוסט הזה כדי להכריז על מותו של בעלי ושותפי לחיים איאן גלדר", כתב דניאלס על מי שחלק עימו חיים וזוגיות במשך יותר משלושה עשורים מאז נפגשו השניים מעל בימת התיאטרון במחזה "Entertaining Mr Sloane" בשנת 1993.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Celebrity Death Watch‎‏ (@‏‎celebrity_death_watch‎‏)‎‏

"איאן אובחן עם סרטן בכיס המרה בדצמבר ואתמול נפטר בשעה 13:07 בצהריים. עצרתי את כל העבודות שלי כדי להפוך למטפל שלו, אך לשנינו לא היה מושג שהכל יקרה כל כך מהר. הוא היה 'הסלע האיתן' שלי. היינו ביחד יותר משלושים שנה, וכשלא היינו יחד, היינו מדברים כל יום. הוא היה האדם הכי נדיב ואוהב ושחקן מופלא שכל מי שעבד לצידו זכה לחוות את ליבו ואת האור שהפיץ.

"בכנות, אינני יודע מה אעשה ללא נוכחותו לצידי. הוא התמודד עם המחלה הארורה שלו בכזה אומץ וללא רחמים עצמיים מעולם. הוא היה יוצא דופן ונתגעגע אליו מאוד. נוח על משכבך בשלום, צ'יאני (כינוי החיבה שלו) המתוק שלי", חתם את ההספד מתחת לתמונה של השניים שצולמה בהפוגה בין הטיפולים בחג המולד האחרון.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ben‎‏ (@‏‎bendanielsss‎‏)‎‏

כאמור, גלדר מוכר לרבים בזכות תפקידו כקוואן לניסטר בסדרת הלהיט של רשת HBO. במהלך הקריירה ארוכת השנים שלו לקח חלק בהפקות תיאטרון וסדרות רבות ביניהן "רמפול", טורצ'ווד", "דוקטור הו" ו"חומריו האפלים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר