עוד מכה לרשת 13: צבי יחזקאלי עוזב את הערוץ

אחרי שאמר בראיון ל"שישבת" של "ישראל היום": "בערוץ 13 יש לנוכחות שלי יותר משמעות", צבי יחזקאלי, המשמש ראש דסק לענייני ערבים, עובר ל-i24NEWS • זאת כחלק ממערך הגיוסים הנרחב שהערוץ מקיים לאחרונה

צבי יחזקאלי. צילום: אורן בן חקון

רק לפני שבוע הכריז יחזקאלי בראיון ל"שישבת", בהמשך לשאלה למה הוא לא עובר לערוץ 14: "בערוץ 13 יש לנוכחות שלי יותר משמעות", והנה מודיע הכתב על פרישתו מחדשות 13.

העיתונאי הוותיק מצטרף ל-i24NEWS, לערוץ החדשות החדש של החברה הנבנה בימים אלו, כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. בשני העשורים האחרונים עמד בראש דסק הערבים של חדשות 10 וחדשות 13. 

לאורך השנים פרסם יחזקאלי אינספור כתבות, תחקירים, ראיונות, טורי דעה ופרשנות, וכן סדרות דוקומנטריות שזכו לתהודה רבה, גם בעולם, בהן "אללה אסלאם", "השתולה", "איום דאעש", "היג'רה", "בזהות בדויה", ועוד. יחזקאלי ניתח לעומק את האידיאולוגיה מאחורי ארגוני הטרור האסלאמיים והיה מהראשונים שזיהו ועסקו במשמעויות התפשטות האיסלאם הרדיקלי באירופה.

צבי יחזקאלי, צילום: אורן בן חקון

טרם הצטרף לחדשות 10, היה באגף האבטחה בשירות הביטחון הכללי, שימש כתב לענייני שטחים בגלי צה"ל וכתב מגזין במהדורת יום שישי של ערוץ 1, "יומן". בהמשך אף הגיש תוכנית ראיונות שבועית בערוץ 20 (אז ערוץ מורשת).

ערוץ החדשות החדש של i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה ויציע לצופים מהדורות חדשות ותוכניות אקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. עד כה גויסו עשרות עיתונאים, כתבים, אנשי הפקה, תוכן וצוות טכני.

אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13: "אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה עבור צופי חדשות 13. הסיקור שלו את העולם הערבי, הפרויקטים שהוביל ונוכחותו על המסך במהלך שנותיו - וביתר שאת בחודשי המלחמה, יחסר לצופינו וגם לי אישית. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר