"משפחת סימפסון" . צילום: אי.פי

צופי "משפחת סימפסון" בהלם: הסדרה "הרגה" דמות שהופיעה בה יותר מ-34 שנים

בפרק ה-15 של העונה ה-35, נפרדו הצופים בצפון אמריקה מדמות וותיקה שליוותה את התוכנית עוד מהפרק הראשון ששודר בשנת 1989 • במי מדובר?

"משפחת סימפסון", סדרת האנימציה הוותיקה, "הרגה" בתחילת השבוע דמות שמלווה אותה כבר יותר מ-34 שנים, עוד מהפרק הראשון ששודר בארה"ב ב-17 בדצמבר 1989.

ביום ראשון האחרון, בפרק ה-15 של העונה ה-35, נפרדו הצופים בצפון אמריקה מלארי, אחד מהלקוחות הקבועים בבר של מו - שלרוב העביר את זמנו ליד חברו סאם.

הומר והחברים עצובים, צילום: מתוך "משפחת סימפסון"

אף שמדובר בדמות זניחה ביותר, ששימשה בעיקר כתפאורה, בקושי אמרה מילה במהלך כל אותן שנים (אם כי בעונה השנייה, לארי השיכור בחן את מארג' בערגה, שרק לעברה וקרא "מי החתיכה הזו?", לצד הבלחות נוספות אחרות פה ושם), עדיין מדובר במהלך מפתיע מצד היוצרים. מצד שני, העובדה שאף אחד לא ממש הכיר את לארי - לא מרבית הצופים (שככל הנראה אפילו לא ידעו איך קוראים לו) - ומתברר שגם לא הדמויות האחרות שפקדו את הבר של מו - היוותה בעצם את הבסיס של הפרק.

לארי, שני משמאל, צילום: מתוך "משפחת סימפסון"

אף שמותו של לארי, גבר מקריח בן 42, עוטה ג'קט כתום, שלרוב נראה בגילופין ו/או בדיכאון, לא הוצג על המסך, נודע כי הוא הלך לעולמו בעת ששתה בבר האהוב עליו. מארג' התעקשה שהומר ישתתף בלוויה שלו, ושם אמו של לארי ביקשה מחבריו-לכאורה שיישאו לזכרו דברים. למרבה הצער וחוסר הנעימות, בעוד שלארי החשיב את פוקדי הבר הנאמנים כחבריו הכי טובים, הומר והאחרים הבינו שהם לא באמת הכירו אותו, ולכן הם החליטו לצאת לרוד טריפ כדי לפזר את האפר שלו - ועל הדרך ללמוד שיעור חשוב על חברות והחיים עצמם.

מרגישים רע עם זה שגם אתם לא זכיתם להכיר לעומק את לארי דלרימפל (שם המשפחה שלו נחשף לראשונה בפרק האחרון)? צפו בסרטון הבא, שמקבץ את רגעיו הגדולים ביותר ב"משפחת סימפסון", כדי להעניק לו כבוד אחרון:

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו