דיווחים בחו"ל: נחשפה זהות הסטוקרית מ"אייל קטן" בנטפליקס

הרשת הפכה לאובססיבית בחיפוש אחרי זהותה האמיתית של מרתה סקוט מהסדרה המצליחה שמבוססת על חייו של הקומיקאי ריצ'רד גד • עכשיו נראה שהצופים מצאו במי מדובר • בחשבונה האישי היא מתארת את עצמה כ"עורכת דין, מוזיקאית, סקוטית"

ריצ'רד גד. צילום: אינסטגרם

הסדרה הכי נצפית כרגע בנטפליקס היא "אייל קטן" ("בייבי ריינדיר"), העוסקת בסטוקרית מרתה סקוט וביחסיה המורכבים עם דוני, הברמן שהתאהבה בו, שלחה לו שעות של הודעות קוליות, אלפי מיילים ומאות מסרונים, עקבה אחריו - ובגדול הפכה את חייו לגיהינום. הסדרה מבוססת על חייו של השחקן הראשי, ריצ'רד גד, ומהרגע שעלתה לענקית הסטרימינג, היא הפכה למדוברת במיוחד, כשברשתות החברתיות מנסים הצופים לעלות על זהות הסטוקרית.

@theshaderoomuncut#babyreindeer#marthascott#fionaharvey♬ original sound - theshaderoomuncut

בימים האחרונים הועלו מגוון של שמות וניחושים לרשתות, אולם כעת נראה שהיא אכן נמצאה – ולפי דיווחים בחו"ל, מדובר בפיונה הארווי.

הווילונות צריכים תלייה. הציוץ של פיונה הארווי, צילום: טוויטר
הציוצים שלך מעודדים את רוחי. הציוץ של הארווי, צילום: צילום מסך, X

הצופים האובססיביים (שלא לומר - הסטוקרים), בדקו בחשבונו של גד עד לשנת 2014, ומצאו את הציטוט המפורסם מהסדרה "הווילונות שלי צריכים תלייה באופן דחוף" בטוויטר של השחקן, שהגיע מחשבונה כשהיא מתייגת אותו, וציוץ נוסף שאומר: "הציוצים שלך מרימים את רוחי. לא הצלחתי להגיע להאולי בשלוש השבתות האחרונות. הטיימינג שלך טוב". אחד העוקבים צייץ: "פאב האולי בקמדן?", בצירוף התיאור האישי של פיונה על עצמה בטוויטר: "עורכת דין. מוזיקאית. סקוטית".

ציוץ של הארווי ב-2017, שכולל שגיאות כתיב, אומר כך: "לא הייתי מאמינה לאף מילה שיוצאת מפיו של ריצ'רד גד או ג'ייני גודלי (קומיקאית סקוטית)... שניהם מטורפים". לפי הטיימליין, נראה שמדובר בתקופה שבה הסטוקרית רתחה על היחס של גד כלפיה.

"אייל קטן", צילום: נטפליקס

גד עצמו, כמובן, מסרב לחשוף במי מדובר, כמו גם מי הקומיקאים האחרים המוזכרים בסדרה והבחורה הטרנסית שהייתה חברתו, שגם אותה מנסה הרשת לחשוף. "אנשים שאני אוהב ועבדתי איתם נקלעים למצב הזה שבו משערים מיהם בצורה לא הוגנת", כתב בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו, "בבקשה אל תנסו לנחש את זהותם של אף אחד מהאנשים האמיתיים. זו לא הנקודה העיקרית של התוכנית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר