ארז טל ואברי גלעד - הסוף, שוב

בערך חמישה חודשים החזיק החיבור הנוכחי של ארז טל ואברי גלעד • יותר מדי פעמים אברי הביע דעה כלשהי, ובתגובה ארז גלגל עיניים • שלשום בלילה הם שידרו תוכנית אחרונה יחד - והתפצלו שוב

ארז טל ואברי גלעד. צילום: .

30 שנה פנטזו במדינה על איחוד שישחזר את הקסם ששניהם יצרו באייטיז ובתחילת הניינטיז ("מה יש" ו"העולם הערב"), אבל הלייט־נייט שהגישו ב"קשת" הוכיח לצופים הנוסטלגיים כי את הזמן אי אפשר להחזיר לאחור. ארז ואברי ביחד מרגיש היום מוזר וביזאר. שני צעירים פרועים ופורצי דרך, שצמחו להיות הזקנים ביציע מ"החבובות".

ארז טל ואברי גלעד,

הפערים האידיאולוגיים בין הצמד התרחבו לאורך השנים, גם ההבדלים בהשקפות העולם, בסגנון ההגשה והקשב, בראייה הטלוויזיונית או בממלכתיות המשודרת. תהום מפרידה ביניהם, וקל היה להבחין בה ב־75 התוכניות שהגישו לאורך המלחמה. יותר מדי פעמים אברי הביע דעה כלשהי, ובתגובה ארז גלגל עיניים והוסיף הערה שביקשה להבהיר מיהו קול ההיגיון וכמה הוא מסתייג משותפו לשולחן. "הפעם לא רבנו", סיכם טל בתוכנית הפרידה. אין ספק שהם התבגרו ב־30 שנה.

שלשום ארז ואברי התפצלו שוב. טל יתאחד מחדש עם ישראל קטורזה, גלעד יגיש עם יאיר שרקי, ומוסר ההשכל הוא שלא ניתן לנצח את הזמן. נוסטלגיה חייבת להישאר חלק מהעבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר