אחרי שהוחלפה: איילת זורר חוזרת לסדרה הבינלאומית המצליחה

השחקנית הישראלית תיכנס פעם נוספת לנעליה של ונסה בסדרה "דרדוויל: נולד מחדש" • בכך היא בעצם תחליף בחזרה את סנדרין הולט ששיחקה עד כה בתפקיד

איילת זורר ב"דרדוויל" . צילום: יח"צ

גל גדות, כך מסתמן, לא תשוב לגלם את וונדר וומן ביקום הקולנועי החדש של אולפני DC, אבל זה לא אומר שלא תהיה לנו נציגה מרשימה אחרת בהפקת קומיקס חדשה ומדוברת. אמש (ראשון) נחשף כי איילת זורר תיכנס פעם נוספת לנעליה של ונסה - אהובתו של נבל-על "קינגפין" בסדרה "דרדוויל: נולד מחדש" ("Daredevil: Born Again"), שתושק בשנה הבאה בשירות דיסני פלוס ותתרחש ביקום הקולנועי של מארוול (ה-MCU).

אף שהאולפנים טרם הכריזו על הליהוק המחודש באופן רשמי, צלם העיתונות סטיב סנדס הביא את הסקופ לאחר שתיעד את זורר ואת השחקן וינסנט ד'אונפוריו - המגלם את קינגפין האימתני - על סט הצילומים.

קצת רקע לסיפור המעניין הזה: שלוש העונות הראשונות "דרדוויל" המקורית, בכיכובו של צ'ארלי קוקס כגיבור העל העיוור, שודרו בנטפליקס בין 2015 ל-2018, טרם השקת דיסני פלוס. הסדרה, שזכתה להצלחה רבה, הולידה הפקות נוספות דוגמת "ג'סיקה ג'ונס", "לוק קייג'" ו"המגנים", שהתרחשו גם הן ביקום הקולנועי של מארוול - לפחות על הנייר. אף שלא היו קרוסאוברים משמעותיים בין הסדרות לסרטים, מפעם לפעם, בתדירות הולכת ופוחתת, אוכזרו בהן תקריות ודמויות שהופיעו בסרטי "הנוקמים".

איילת זורר, צילום: Manfred Baumann

מלחמת העולמות

אולם עם ההכנות לקראת השקת דיסני פלוס ואיחוד כל המותגים של מארוול תחת קורת אחת, בוטלו כל הסדרות של נטפליקס בזו אחר זו. במשך ארבע שנים נאלצה מארוול להתמודד עם תקופת צינון, במהלכה היא לא היתה רשאית להשתמש בדמויותיהם של דרדוויל וחבריו. אך לאחר שתקופת הצינון הזו הסתיימה, התרגשו המעריצים לראות את דרדוויל - עדיין בגילומו של קוקס - מתארח בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" ובסדרה "שי-האלק", והתלהבו כמעט לא פחות לראות את ד'אונפוריו משחק שוב את קינגפין בסדרות "הוקאיי" ו"אקו". ואפילו יותר חשוב: דיסני הכריזה על הפקת סדרה חדשה בשם "דרדוויל: נולד מחדש" בכיכובם של קוקס וד'אונפוריו, שתהווה גם היא חלק בלתי נפרד מה-MCU.

דמותו של קינגפין ב"דרדוויל", צילום: יח"צ

השאלה היחידה, ויש שיגידו המדאיגה, שנותרה פתוחה: האם הגרסאות של דרדוויל וקינגפין יהיו אלה שהופיעו בסדרה של נטפליקס, או שמא מקבילים מממד אחר או אפילו גרסאות שונות לגמרי של הדמויות, ללא קשר לעבר?

שובה של ונסה

עכשיו העניינים מסתבכים באמת: על פניו, עצם ליהוקה של השחקנית סנדרין הולט כוונסה החדשה, במקומה של זורר, גרם למעריצים לחשוב ש"נולד מחדש" אכן יהיה ריבוט מוחלט שיתעלם מכל מה שקרה בסדרה המקורית. זו אכן היתה הכוונה המקורית, אולם הכשלונות הצורמים האחרונים של מארוול, הן בקולנוע והן בטלוויזיה, אילצו את ראשי האולפנים לחשב מסלול מחדש. סרטים נדחו, סדרות בוטלו, והעבודה על "דרדוויל נולד: מחדש" הוקפאה.

לאחר זמן מה דווח כי הסדרה עברה מהפך קיצוני: התסריטאים והבמאים הוחלפו, העלילה שונתה כמעט לחלוטין ונהייתה אפלה ובוגרת יותר, ושחקנים נוספים מ"דרדוויל" המקורית, ביניהם ג'ון ברנטל (המעניש), אלדן הנסון (פוגי) ודברה אן וול (קארן), ישובו גם הם.

השורה התחתונה: "דרדוויל: נולד מחדש" (המחודשת) תהיה המשך ישיר לסאגה המוערכת של נטפליקס, ואמש, כאמור, נודע כי גם איילת זורר חוזרת - ובעצם תחליף בחזרה את סנדרין הולט - שהחליפה אותה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר