מעריצי העולם התאחדו: הסרט האהוב של שנות ה-2000 חוזר בתור סדרה

הסרט המצליח "לא רק בלונדינית" חוזר בתור סדרת טלוויזיה, שתהיה מופקת על ידי יוצרי "אחת שיודעת" וריס ווית'רספון עצמה • הסרט המקורי נחשב לשובר קופות והכניס יותר מ-140 מיליון דולר ברחבי העולם

לא רק בלונדינית. צילום: IMDB

סרט הקאלט האייקוני "לא רק בלונדינית", עומד לקבל בקרוב ספין-אוף בדמוי סדרת טלוויזיה, הנמצאת בימים אלו בפיתוח בחברת הסטרימינג אמזון פריים וידאו.

אמנם אין עדיין פרטי עלילה זמינים, אבל ידוע כי הפרויקט מופק על ידי ריס ווית'רספון, השחקנית הראשית ב"לא רק בלונדינית" ובסרט ההמשך שלו. בנוסף לווית'רספון יצטרפו המפיקים והתסריטאים ג'וש שוורץ וסטפני סאבאג', שיצרו את סדרת הדרמה המצליחה "אחת שיודעת".

יהיה פה איחוד? קאסט "אחת שיודעת", צילום: יח"צ

הסרט הראשון של "לא רק בלונדינית" יצא לבתי הקולנוע בשנת 2001 והפך עם השנים להצלחה מסחררת. ווית'רספון גילמה את דמותה של אל וודס, נערת קולג' מוקפת בחברות, שעשתה תואר ראשון באופנה אך מחליטה ללמוד בבית הספר למשפטים של הרווארד בניסיון לזכות בחזרה בחבר שלה. תוך כדי כך, היא מגלה נטייה טבעית לתחום המשפט.

הסרט נחשב לשובר קופות והכניס יותר מ-140 מיליון דולר ברחבי העולם. סרט ההמשך "Legally Blonde 2: Red, White, and Blonde" יצא לאקרנים בשנת 2003.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר