לאחר שאיבד רגל: כתב פוקס ניוז הגיע לישראל לראיין לדוקו אמריקני חטופים ששוחררו

כתב החדשות בנג'מין הול הגיע לישראל לטובת סרט דוקו שיעלה בשני חלקים, ויספר את סיפורם של החטופים וניצולי הטבח בקיבוצים • לפני כשנתיים הול נפצע באורח אנוש במהלך סיקור המלחמה באוקראינה

בנג'מין הול. צילום: Fox News

שנתיים לאחר שנפצע באורח אנוש במלחמה באוקראינה ואף איבד רגל, כתב "פוקס ניוז" בנג'מין הול הגיע לישראל לטובת סרט דוקו מיוחד בעל שני חלקים שייקרא "Surviving Hamas: A Benjamin Hall Special".

הספיישל החדש "מתאר את האירועים שהתרחשו באותו יום (7 באוקטובר) ואת ההשפעה על הניצולים", כך לפי פוקס ניוז. החלק הראשון של הסרט התיעודי יתמקד במיה רגב, שהייתה במסיבת נובה ונחטפה ואילו החלק השני יתמקד בניצולי קיבוץ ניר עוז.

מיה רגב נואמת בכנס, צילום: אורן בן חקון

"בעיקר היינו שם כדי לספר את הסיפורים של החטופים ששוחררו", אמר הול ל"הוליווד ריפורטר". "זו אולי הייתה הפעם הראשונה שהבחנתי בשינוי בתוכי, מבחינת הדיווח שלי", המשיך לספר. "עשיתי את הראיונות האלו עם החטופים ששוחררו ועם כמה אנשים שאיבדו את כל המשפחה שלהם בקיבוצים. הרגשתי משהו שמעולם לא הרגשתי קודם במהלך ראיון, הבנה אמיתית של האובדן שלהם, הבנה אמיתית של הקשיים שהם עוברים", סיפר בעוד שהתייחס לפציעה החמורה שלו.

נשיאת "פוקס ניישן" לורן פטרסון הוסיפה: "כאשר אנו מתקרבים לחצי שנה מאז 7 באוקטובר, נקודת המבט הייחודית של בנג'מין מספקת סדרת דוקו עוצמתית שחוקרת אבל, חוסן והישרדות דרך העדשה של אלו שהושפעו מהמלחמה''.

קיבוץ ניר עוז לאחר הטבח - החלק השני יתמקד בהם, צילום: לירון מולדובן

הול, בסופו של דבר מתכוון להמשיך לעבוד, גם אם הוא עדיין פורץ את הגבולות של מה שהוא מסוגל פיזית – לאחר שאיבד רגל, כף רגל, את השימוש בידו וחטף רסיסים בעיניים.

"זה הרגיש טוב לספר סיפורים של אחרים שוב, זה הרגיש טוב להבין שלא משנה מה קרה לי, אני לא אפסיק לעשות את זה, החיים שלי לא ישתנו", אומר הול. "אני אמשיך לעשות מה שעשיתי".

שני חלקי הסרט יעלו בשירות הסטרימינג Fox Nation ב-9 באפריל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר